quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en ?
wanneer kan je de inrichting in ?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
jij komt ookAls er een miet komt in Zwolle.
Jaja, maar afgezien van jou en een paar andere vrouwmenschen is het maar irritant (ver weg).quote:
Ver?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Jaja, maar afgezien van jou en een paar andere vrouwmenschen is het maar irritant (ver weg).nofi
Doe dan iets centralers. Utrecht ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Jaja, maar afgezien van jou en een paar andere vrouwmenschen is het maar irritant (ver weg).nofi
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe dan iets centralers. Utrecht ofzo
Daar ben ik nog steeds voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef VASND het volgende:
Nijmeguuuuh
gooi er gelijk 1.20 bijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds voorIs voor bijna iedereen prima te bereiken
Is al gepland gisterenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:57 schreef -Marlii- het volgende:
Jullie zijn de volgende miet aan het plannen?
Hey man, ik woon praktisch in Zwolle.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
jij komt ookAls er een miet komt in Zwolle.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je al bij Danny belletje getrokken?![]()
Don't know. Misschien kom ik wel even spieken, dan. Wanneer is het?quote:
Danny is mijn pimp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je al bij Danny belletje getrokken?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
Zijn er al foto's beschikbaar?
http://forum.fok.nl/topic/876701quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
Zijn er al foto's beschikbaar?
Oh, ik hoor net van wel. Hói.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PUBmeet 26 juni 2006 Eindhoven Napraat Topic.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef VASND het volgende:
Nog niet Remco, maar ze zijn nu aan het uploaden.
Nub.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik hoor net van wel. Hói.
Oh, nee, toch niet. Hm. Newbies ook hier!
Een Blaxje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:41 schreef Blaxje het volgende:
Een kanaiken.
Feliquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Timmiejj het volgende:
IK BEN WEL OVER![]()
Ik dacht dat ik echt zou blijven zitten, punten te weinig, paar leraren die me niet moeten..
Maar na vergadering was zo ongeveer uitgekomen dat de meerderheid me toch wel goed genoeg vond werken. GELUKKIG![]()
Feliquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Timmiejj het volgende:
IK BEN WEL OVER![]()
Ik dacht dat ik echt zou blijven zitten, punten te weinig, paar leraren die me niet moeten..
Maar na vergadering was zo ongeveer uitgekomen dat de meerderheid me toch wel goed genoeg vond werken. GELUKKIG![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Timmiejj het volgende:
IK BEN WEL OVER![]()
Zeg dat nou niet, dat is zo'n 'de brug stond open' smoes.quote:paar leraren die me niet moeten..
Dat is echt zo, was ongeveer de helft die me wel moet, de andere helft niet. Maar gelukkig was er wel een partij in de meerderheid, de goeie gelukkigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Zeg dat nou niet, dat is zo'n 'de brug stond open' smoes.
Iedereen zegt dat het echt zo is. Stil maar, het is werkelijk zelden dat een leraar een leerling écht niet moet. Over het algemeen heeft alleen de leerling dat idee, en is de leraar behoorlijk onverschillig over de leerling.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat is echt zo, was ongeveer de helft die me wel moet, de andere helft niet. Maar gelukkig was er wel een partij in de meerderheid, de goeie gelukkig![]()
We hadden echt een kutklas waar in het algemeen nauwelijks tot niet gewerkt werd. Iets van 8 man blijven zitten, en eentje moet naar een internaat..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het echt zo is. Stil maar, het is werkelijk zelden dat een leraar een leerling écht niet moet. Over het algemeen heeft alleen de leerling dat idee, en is de leraar behoorlijk onverschillig over de leerling.
Best kans dat de leraar dan een hekel aan de klas had, dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
We hadden echt een kutklas waar in het algemeen nauwelijks tot niet gewerkt werd. Iets van 8 man blijven zitten, en eentje moet naar een internaat..
Mazzelaarsch!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Timmiejj het volgende:
IK BEN WEL OVER![]()
Gelukkig wel jaquote:
Die mentor zat er ook alleen maar voor het geld, deed geen flikkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Best kans dat de leraar dan een hekel aan de klas had, dat zou goed kunnen.
Maar over het algemeen heeft dit géén gevolgen voor de punten, vanuit de leraar gezien dan.
Dat klinkt wel als een ontzettende kutmentor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
[..]
Die mentor zat er ook alleen maar voor het geld, deed geen flikker![]()
Mja, je hebt een punt.
Ja inderdaad. Iedere leerling zei dat ook tegen zijn of haar ouders, gevolg: op de ouderavond allemaal boze oudersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een ontzettende kutmentor.
Hehe. Waarom is hij gebanned?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bericht van Borkydude![]()
PUB-ers,
Ik ben geband, wederom.Waarom is mij de vraag. Ik heb vanmiddag wel lopen kloten, maar niets was echt banwaardig. Dit is wederom een teken van de minachting die de autoriteit op Fok heeft van PUB-ers. Ook is het treurig dat ik nu niet Sebassers foto kan posten
Vrijdag ga ik op vakantie, dus jullie moeten 12 dagen zonder me doen vanaf nu. Ik zal jullie missen
Kusjes, Borky
Dat weet ie zelf niet eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |