Hebben ze daar een ID-toonplicht?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Wat is de oorlog in Irak dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agenda
[afbeelding]
What's wrong with this picture?.
Cheney mikt omhoog.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agenda
[afbeelding]
What's wrong with this picture?.
quote:Diddy
Diddy Kong, a Nintendo character, or
Sean Combs, a rap mogul.
Diddy (dance act), 1990s dance act responsible for the hit single "Give Me Love"
Het is een grote zuigzooi door propaganda van Verdonk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:23 schreef George-Butters het volgende:
mmmm mijn stuk over Verdonk en Ayaan is dus niet interessant???
Oh? Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:34 schreef Autodidact het volgende:
Heb je het gelezen, Mutant? Je mag niet meer op mijn verjaardagsfuifjes komen.
Ergens in september.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
Wanneer ben je ook alweer jarig Autootje?
Ik zal jullie er niet meer om gaan haten, maar ik vond de posts van Monidique toch wel enigszins "raar". Maar dat heb ik al uitgelegd dacht ik zo. En volgens mij is hij er zelf ook wel achter.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je dat je daar niet meer mag spelen.
Een maand huisarrest voor jou!
En dan gewoon willekeurig alles dichtgooien. Vooral topics met "rechtse" onderwerpen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Of gewoon ervoor zorgen dat je 1 keer mod word en in de mod lijst terecht komt.
Zeg nu je het over rechts hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan gewoon willekeurig alles dichtgooien. Vooral topics met "rechtse" onderwerpen.
Liberaal.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg nu je het over rechts hebt.
Hangt je lul links of rechts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |