abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39282954
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die zette Van Bommel dan al. Maar de échte toon werd gezet door Ivanov die als een dolle stier daar meteen geel voor gaf. Natuurlijk, het wás misschien wel een gele kaart. Maar op dat moment had hij het nog even aan kunnen kijken. Het was 1.23 bezig!. Ik vind dat hij daar de wedstrijd uit handen heeft gegeven...
Hij had van Bommel en beide aanvoerders toen vermanend toe moeten spreken inderdaad.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:48:17 #64
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39283289
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij had van Bommel en beide aanvoerders toen vermanend toe moeten spreken inderdaad.
Daar zijn aanvoerders toch ook voor? Waarom heeft hij niet die eens bij elkaar geroepen om ze te waarschuwen dat er wel eens meer kaarten kunnen vallen bij dit zelfde gedrag.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_39283419
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef 456 het volgende:

[..]

Daar zijn aanvoerders toch ook voor? Waarom heeft hij niet die eens bij elkaar geroepen om ze te waarschuwen dat er wel eens meer kaarten kunnen vallen bij dit zelfde gedrag.
Dat zeg ik, blijf het ook merkwaardig vinden (nog steeds) dat piepstem en non-held Sar aanvoerder is van dit blijkbaar heetgebakerde Oranje. og zo'n blunder van San Marco.
Yeah baby Yeah!
pi_39283516
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zeg ik, blijf het ook merkwaardig vinden (nog steeds) dat piepstem en non-held Sar aanvoerder is van dit blijkbaar heetgebakerde Oranje. og zo'n blunder van San Marco.
Dat is bullshit. Van der Sar is de leider van dit Oranje, en heeft in Cocu een verlengstuk in het veld. Logische keuze.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39283558
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In 't veld was Cocu gewoon aanvoerder zei vd Sar..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:58:38 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_39283585
Het is eigenlijk heel simpel, zolang Nederland nog in het toernooi zit, zijn alle wedstrijden interesant, omdat elke ploeg een potentiele tegenstander is. Als Nederland weg is, is dat element niet langer aanwezig, en kan ik het gewoonweg niet opbrengen om naar Zwitserland-Oekraine te gaan zitten kijken, om maar een voorbeeld aan te halen. Wedstrijden zoals Duitsland-Argentinie straks, of Spanje-Frankrijk van vanavond vind ik weer wel aantrekkelijk en zal ik ook zeker kijken, maar wel met andere gevoelens. Het kan me domweg niet meer boeien nu.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39283621
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Hathor het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, zolang Nederland nog in het toernooi zit, zijn alle wedstrijden interesant, omdat elke ploeg een potentiele tegenstander is. Als Nederland weg is, is dat element niet langer aanwezig, en kan ik het gewoonweg niet opbrengen om naar Zwitserland-Oekraine te gaan zitten kijken, om maar een voorbeeld aan te halen. Wedstrijden zoals Duitsland-Argentinie straks, of Spanje-Frankrijk van vanavond vind ik weer wel aantrekkelijk en zal ik ook zeker kijken, maar wel met andere gevoelens. Het kan me domweg niet meer boeien nu.
Dat geldt dan voor jou. Ik als voetbaliefhebber kan eigenlijk, mits ik de tijd heb, alle wedstrijden nog wel kijken .
pi_39283656
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is bullshit. Van der Sar is de leider van dit Oranje, en heeft in Cocu een verlengstuk in het veld. Logische keuze.
Meest ervaren en leider zijn twee verschillende zaken. Niet iedereen is geschikt om aanvoerder te zijn, Cocu ook niet echt heb ik het idee, maar van der Sar helemaal niet, dat is geen dominante persoonlijkheid namelijk en staat op de verkeerde positie in het veld, dus zal wel dingen delen met Cocu.
Bij gebrek aan beter is het nu Edje dus.
Yeah baby Yeah!
pi_39283677
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat geldt dan voor jou. Ik als voetbaliefhebber kan eigenlijk, mits ik de tijd heb, alle wedstrijden nog wel kijken .
geldt voor mij ook, je moet er ook niet té dicht opzitten.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:08:29 #72
7859 456
pi_39283863
Had Davids, de beoogd aanvoerder voro van Basten, een goeie geweest?
Ik vind die altijd zo driftig. Ik vind dat een aanvoerder juist de rust zelve moet zijn.
pi_39284470
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef 456 het volgende:
Had Davids, de beoogd aanvoerder voro van Basten, een goeie geweest?
Ik vind die altijd zo driftig. Ik vind dat een aanvoerder juist de rust zelve moet zijn.
Davids is om die reden inderdaad een slechte aanvoerder.
Yeah baby Yeah!
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 17:52:34 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39291413
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij NL niet kan speculeren over omkoping, daar was die wedstrijd te krankzinnig voor. Maar ik geloof wel dat het op het toernooi aanwezig is. Maar dat dacht ik vier jaar geleden ook al.
Portugal, Italië, Brazilië?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:35:17 #75
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_39406815
en vanavond krijgen we weer duizend hectoliter zoutzuur er bij
pi_39415108
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:32 schreef dolle_hond het volgende:
het valt me op dat de verzuring op het wk-forum na de nederlaag van nederland zwaar heeft toegeslagen.
toevallig waren de wedstrijden van gisteren niet zo best en kan de gemiddelde nederlandse voetballiefhebber nou eenmaal niks positiefs zeggen over duitsland.

de negatieve topics overheersen en het tournooi is opeens niet meer om aan te zien.

jammer eigenlijk want er blijven imho toch best een aantal leuke en aantrekkelijke ploegen over.
Vind het ook wat matig dat het WK forum nagenoeg gestorven is na de nederlaag van Nederland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_39417021
Gisteren was 't ook weer geweldig.
Italië en Duitsland door.
Wat een kut-WK.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:39:45 #78
7859 456
pi_39417079
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Vind het ook wat matig dat het WK forum nagenoeg gestorven is na de nederlaag van Nederland
Thema forum mag daarom wel gewoon weer in sport komen. die paar topics die nunog maar lopen
Kzie liever tour thema forum dan
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:45:24 #79
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_39417126
Pff , t is zo ie zo minder nu nederland eruit is . Maar gister met Duitsland - Argentinië, die scheids was schandalig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:56:39 #80
128384 mcwops
gat in je glas
pi_39417280
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Pff , t is zo ie zo minder nu nederland eruit is . Maar gister met Duitsland - Argentinië, die scheids was schandalig.
Laten we de forumtitel dan maar ombuigen naar 'verzuring op het wk'

de belangen (lees: euro's en prestige) zijn gewoon veel te groot voor een normaal sportief voetbaltoernooi.
er zal nooit meer een underdog ver kunnen komen, de grillen en grollen van theatervoetballers is overgeslagen naar egotrippende en Blattershielenlikkende referees.
wat nou mooie affiches, ook zo' n uitdrukking die iedereen gebruikt. het zouden allemaal mooie affiches moeten zijn op dit nivo.
nog even en je ziet bij grote wedstrijden een aftiteling met de namen van de regie, geluid, sponsors, special effects, enz.
quote:
'This fair play game has been brought to you by Mercedes, Volkswagen en Bertellsmann, sponsors of the FIFA and the German team'
kijkcijferquote: naar deze wedstrijd keken 20 miljoen Chinezen ........
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:04:19 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39417359
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Schandalig goed? Was de eerste goede scheids die ik op 't WK heb gezien
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 juli 2006 @ 10:08:26 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39417409
Ik en velen hebben gewoon een grafhekel aan Duitsland
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:12:08 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39417460
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik en velen hebben gewoon een grafhekel aan Duitsland
Yup, ik ook. En er kunnen nu alleen maar kutlanden kampioen worden.

- Italie, met hun maffia-praktijken en kutvoetbal
- Portugal, wat Nederland 2x heeft uitgeschakeld en speelt met Figo en die huilebalk
- Engeland, met hun misplaatste arrogantie en een leger aan kutvoetballers
- Brazilie, met hun schandalig slechte spel, geluk en extreem irritante Ronaldinho
- Frankrijk, met een versleten kutteam wat je verder ook niks gunt.

Kortom, hoewel ik het met afgrijzen doe zou voetbal het best af zijn wanneer Duitsland gewoon wint. Die hebben veruit het leukste spel gebracht van al deze landen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 juli 2006 @ 10:19:37 #84
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39417583
Ik zou nooit willen dat Duitsland wint
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39420991
pi_39421033
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:56 schreef mcwops het volgende:

[..]

Laten we de forumtitel dan maar ombuigen naar 'verzuring op het wk'

de belangen (lees: euro's en prestige) zijn gewoon veel te groot voor een normaal sportief voetbaltoernooi.
er zal nooit meer een underdog ver kunnen komen, de grillen en grollen van theatervoetballers is overgeslagen naar egotrippende en Blattershielenlikkende referees.
wat nou mooie affiches, ook zo' n uitdrukking die iedereen gebruikt. het zouden allemaal mooie affiches moeten zijn op dit nivo.
nog even en je ziet bij grote wedstrijden een aftiteling met de namen van de regie, geluid, sponsors, special effects, enz.
[..]

kijkcijferquote: naar deze wedstrijd keken 20 miljoen Chinezen ........
Hoewel iets kleinschaliger, Griekenland werd ook zomaar Europees Kampioen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:28:41 #87
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39421260
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan noem ik het anders... een veredeld Songfestival..
Exact, eigenlijk hoef je niet eens te kijken.

Enige lichtpuntje dat ik nog zag was de uitschakeling van Duitsland door Argentinie maar zelfs dat mocht niet zo zijn...
FCT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')