Wat wil je, met die wedstrijd van gisterenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:32 schreef dolle_hond het volgende:
het valt me op dat de verzuring op het wk-forum na de nederlaag van nederland zwaar heeft toegeslagen.
toevallig waren de wedstrijden van gisteren niet zo best en kan de gemiddelde nederlandse voetballiefhebber nou eenmaal niks positiefs zeggen over duitsland.
de negatieve topics overheersen en het tournooi is opeens niet meer om aan te zien.
jammer eigenlijk want er blijven imho toch best een aantal leuke en aantrekkelijke ploegen over.
Voor mij is het al verpest. Ik heb weinig zin om nog wedstrijden te kijken, misschien alleen de uitschakeling van Duitsland tegen Argentinië. Oh nee, de Duitser komen natuurlijk in de finalequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ach, zal wel weer snel verdwenen zijn na een aantal goede wedstrijden lijkt me.
ik vrees het niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ach, zal wel weer snel verdwenen zijn na een aantal goede wedstrijden lijkt me.
eigenlijk was de verzuring er voor die wedstrijd al hoor, is alleen toegenomen door die pot.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
Gelijk heb je, Zwitserland - Oekraïne was echt een sprankelende wedstrijd.
Maar de Duitsland-haat is er het hele toernooi al. Het zou daarom ook gewoon goed zijn als ze worden uitgeschakeldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al wint duitsland met prachtig voetbal en een schitterende hattrick van klose, dan zal dat nog veel meer- smilies opleveren dan een suffe 0-0 en dat argentinie na strafschoppen wint.
Het tekent de echte voetballiefhebber ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:47 schreef pekel het volgende:
Gisteren weer 2 fantastische wedstrijden series op Discovery. Schijnbaar vind ik dat al interessanter dan het WK nu
Ze hadden i.ig. een goede scheidsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
Gelijk heb je, Zwitserland - Oekraïne was echt een sprankelende wedstrijd.
zodra nederland is uitgeschakeld en duitsland nog niet, leeft die haat extra op blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar de Duitsland-haat is er het hele toernooi al. Het zou daarom ook gewoon goed zijn als ze worden uitgeschakeld![]()
Ja, en daarna verneuken de honden in het zwart het gewoon even.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
Tsja, paar dagen geleden was het nog een leuk WK...
Wat is jullie mening over dit WK tot dusver ?
Maar ja, na die laatste paar wedstrijden kun je dat onmogelijk nog zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
Tsja, paar dagen geleden was het nog een leuk WK...
Wat is jullie mening over dit WK tot dusver ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |