Alleen het probleem voor hem is dat er geen normale voeding in die kast zit er zit een speciale op maat gemaakt voor compaq in.. Met andere voltages en wattagequote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef Mark_Boelen het volgende:
Beste Mikezwet,
Misschien is een nieuwe voeding proberen, mocht het dan niet beter worden, probeer is tijdelijk een nieuwe hd.
Mocht het dan goed zijn, doe dan op de oude hd een check met de daarvoor bedoelde software van de hd fabricant.
Mhh jah dell he!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:42 schreef alki het volgende:
[..]
Alleen het probleem voor hem is dat er geen normale voeding in die kast zit er zit een speciale op maat gemaakt voor compaq in.. Met andere voltages en wattage
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:34 schreef mikezwet het volgende:
Misschien mag ik ook een vraag stellen in dit topic.
Heb een dell optiplex, als ik opstart gaat de hdd vaak niet draaien en het wil wel eens gebeuren dat deze na een tijdje ook uitvalt (krijg dan een blauw scherm of bij het opstarten een zwart scherm met boot error). Door wat met de stekker te rommelen of de stekker onder spanning te zetten blijft hij wel werken. Wat zou hiervan het probleem kunnen zijn ??
ps, hij werkt als servertje, dus erg irritant als hij opeens uitvalt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef Tarabass het volgende:
Lijkt mij een bekabelingsprobleem. Alle stekkers eens goed aandrukken wil wel eens helpen. Als je de voeding uitzet met de knop achterop, of de stekker er tien seconde uittrekt, start 'ie daarna wel goed door?
quote:Ik heb een compaq evo D530 small form factor die t al een jaar of 2 goed deed, tot vandaag. Als ik m aanzet valt ie gewoon weer uit, nog voor de bios opkomt
Wat klopt hier niet ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:18 schreef mister-ious het volgende:
delldiagnostics downloaden en je pc daarmee checken.
als er nog garantie op zit bellen naar dell.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |