Henk was een beetje kribbig vandaag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Jan oprecht kwaad is
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=6442/progid=1164quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef Sappy het volgende:
Heeft iemand een link waar je online kan terugkijken?
die manager die volgens hem recht had op die andere 50%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Wat was dat stukje met MelvinIk trapte er nog bijna in ook. Wat een verhaal
Henk heeft duidelijk opdrachten in zijn oortje of script om Jan af te stoppen als hij een interessante discussie dreigt aan te snijden, leuk hoe Mulder dat terugkaatste naar Henk en deze vuurrood werd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu naar Villa BvD te kijkenJan is terecht boos.
Henk zegt Jan doe niet zo kribbig.![]()
Najib heeft geen zin meer in het WK![]()
Ja, dat vind ik ook wel het grootste manco van Villa BvD; er is amper tijd om ff lekker door te discussieren. Ze moeten een bepaald (lees: te groot) aantal onderwerpen hebben gehad aan het eind van de aflevering, zodat een interessante discussie altijd snel afgekapt moet worden omdat ze anders in tijdnood komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Henk heeft duidelijk opdrachten in zijn oortje of script om Jan af te stoppen als hij een interessante discussie dreigt aan te snijden, leuk hoe Mulder dat terugkaatste naar Henk en deze vuurrood werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |