Henk was een beetje kribbig vandaag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Jan oprecht kwaad is
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=6442/progid=1164quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef Sappy het volgende:
Heeft iemand een link waar je online kan terugkijken?
die manager die volgens hem recht had op die andere 50%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Wat was dat stukje met MelvinIk trapte er nog bijna in ook. Wat een verhaal
Henk heeft duidelijk opdrachten in zijn oortje of script om Jan af te stoppen als hij een interessante discussie dreigt aan te snijden, leuk hoe Mulder dat terugkaatste naar Henk en deze vuurrood werd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu naar Villa BvD te kijkenJan is terecht boos.
Henk zegt Jan doe niet zo kribbig.![]()
Najib heeft geen zin meer in het WK![]()
Ja, dat vind ik ook wel het grootste manco van Villa BvD; er is amper tijd om ff lekker door te discussieren. Ze moeten een bepaald (lees: te groot) aantal onderwerpen hebben gehad aan het eind van de aflevering, zodat een interessante discussie altijd snel afgekapt moet worden omdat ze anders in tijdnood komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Henk heeft duidelijk opdrachten in zijn oortje of script om Jan af te stoppen als hij een interessante discussie dreigt aan te snijden, leuk hoe Mulder dat terugkaatste naar Henk en deze vuurrood werd.
Nee, ze gaan door tot de finale.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:45 schreef DrDentz het volgende:
De beste aflevering tot nu toe!.. ik weet niet af het afgelopen is nu?
''Studio Sportzomer'' Komt vanavond voor het laatst vanuit Duitsland !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef DrDentz het volgende:
Studio Sportzomer kapt er wel mee
Ja dat weet ik wel dat Henk zo tegen Jan moet doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Henk heeft duidelijk opdrachten in zijn oortje of script om Jan af te stoppen als hij een interessante discussie dreigt aan te snijden, leuk hoe Mulder dat terugkaatste naar Henk en deze vuurrood werd.
Dat is helaas voorbijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoelde natuurlijk het WK journaal, met Mart Smeets en Youri Mulder
Leuke vent, maar totaal geen snars verstand van voetbal.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef dvdfreak het volgende:
Najib-het word 3-1
Frits voor wie
Najib:voor die ene
Dat heeft hij idd, geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke vent, maar totaal geen snars verstand van voetbal.
Had ie er toch verstand van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef dvdfreak het volgende:
Najib-het word 3-1
Frits voor wie
Najib:voor die ene
Ja daar stoor ik me dus ook aan. Get over it! Sowieso die hele hype wat er nu leeft in de persquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef Soul79 het volgende:
Jezus, gaan ze WEER zeiken over die penalty van gisteren. Vermoeiend![]()
Ook grappig dat totaal gebrek aan kennis van zaken bij Barend & Van Dorp: stellen dat het wel corruptie en handje klap van de grote landen zal zijn, en daarmee vergeten dat Italië op het vorige WK juist ontieglijk bruut genaaid is door de arbitrage, uitgerekend tegen Hiddinks Zuid-Korea.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:21 schreef SpiceP het volgende:
Het is dat die sloerie van een Ellen zo komt, want anders ging ie weer af
Dat is toch al weer wat langer geleden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft kanker gehad, was denk ik ook niet haar keuze.
Valt wel mee, ze is ff terug pas weer voor het eerst op tv geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:44 schreef BigFire het volgende:
[..]
Dat is toch al weer wat langer geleden?
een lekkere kont in dat pakje welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Ellen ten Damme was briljant. Geweldige versie van het Peter Maffay nummer.
Vaak zijn covers zwaar klote, maar dit was prachtig gedaan.
Orgineel van de Tubes, White Punks on Dope!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ook lekker dat Ellen over 'das mädchen das zu mir gehört' zong
Weer een stukje Nina Hagen nu.
Jammer van het korte haar...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
een lekkere kont in dat pakje wel
Weet ik, maar Ellen was heel erg Nina Hagen aan het imiteren. Ook de manier van zingen leek er verdomd veel op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Orgineel van de Tubes, White Punks on Dope!![]()
Niet? Hmmm... Ik vond het een prachtuitzendingquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die tune blijft steeds in mn kop zitten.. te irritant
Voorderest niet echt iets boeiends vandaag
Mooie caps. Mag ik vragen waar je die mee maakt??quote:
Met VLC mediaplayer (snapshot).quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooie caps. Mag ik vragen waar je die mee maakt??
Wunderbar, wunderbar wunderbar, wunderbar!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die tune blijft steeds in mn kop zitten.. te irritant
Voorderest niet echt iets boeiends vandaag
Maar welke tv kaart? Of kijk je het gewoon live op internet ofzo?quote:
Vind je haar niet lekker daarop? Ik vind dat korte haar ook wel wat hebben. Geen problemen mee.quote:
Groeit vanzelf weer aan (neem ik aan, na een chemo).quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kapsel van Ellen vind ik toch een grote afknapper. Leuk dat Guus er ook was.
Nee, gewoon stream afgetapt van satelliet (de digitale decoder laat ik naar de pc streamen, en daar tap ik het met VLC mediaplayer weer af en maak er caps mee).quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar welke tv kaart? Of kijk je het gewoon live op internet ofzo?
Zij speelde nog voordat ze echt bekend werd als het 'retejong' in de jiskefet afleveringen van hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je haar niet lekker daarop? Ik vind dat korte haar ook wel wat hebben. Geen problemen mee.
[..]
Hmm, ik wist niet dat het daarvan kwam, ik dacht dat ze er al vanaf was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Groeit vanzelf weer aan (neem ik aan, na een chemo).
De versie van Peter Maffay van Du mag je eigenlijk niet leuk vinden (ik vind dat ook een prachtig nummerquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:34 schreef broer het volgende:
Ellen ten Damme.Voor het eerst echt fijne muziek bij Villa BvD dit jaar.
DU VAN PETER MAFFAY COVER?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De versie van Peter Maffay van Du mag je eigenlijk niet leuk vinden (ik vind dat ook een prachtig nummer) , maar deze rock versie van Ellen is wel algemeen goedgekeurd denk ik
Ja, het ging me inderdaad niet zozeer om het liedje als wel om het feit dat mevrouw Ten Damme het uitvoerde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
De versie van Peter Maffay van Du mag je eigenlijk niet leuk vinden (ik vind dat ook een prachtig nummer) , maar deze rock versie van Ellen is wel algemeen goedgekeurd denk ik
Nu.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:39 schreef 456 het volgende:
DU VAN PETER MAFFAY COVER?
HOELAAT IS DE HERHALING
bEDANKTquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Nu.
Ellen ten Damme zal over een klein half uurtje optreden, gok ik.
Echt geweldige versie. Ellen doet het heel goed. Mag je niet missenquote:
En door deze opmerking voel ik me vies.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
en Ellen ten Damme is altijd lekker om te zien.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:04 schreef broer het volgende:
En door deze opmerking voel ik me vies.
Ik weet niet hoe je het doet, maar ik vind het knap...
Nee hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:05 schreef APK het volgende:
Ik ben dus weer de enige die Ten Damme helemaal niks vond?
Blijkbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:05 schreef APK het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:05 schreef APK het volgende:
Als ik dat aanstellerige mens zie begin ik er inderdaad sterk aan te denken.quote:
Besef wel, dat Ellen ten Damme kanker heeft gehad...En daar door is bestraaldquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Wunderbar, wunderbar wunderbar, wunderbar!
http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU&search=wunderbar
de oranje supporters zijn wegquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat vergeleken met het begin de uitzendingen leuker ijn geworden.
Verrek nu je het zegtquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
de oranje supporters zijn weg
Ja, maar als je zo redeneert kan je ook zeggen dat Jan alleen maar loopt te blerrenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:39 schreef chrisgyan het volgende:
Villa BvD gaat gewoon door tot en met de finale.
Gisteren weer behoorlijk hypocriete vraagstelling van Frits over Australie - Italie over corruptie etc. Blijkbaar vergeten dat Guus 4 jaar terug nog veel twijfelachtiger beslissingen in zijn voordeel meekreeg (Zuid-Korea)
Dan nog het Henry beschermen, omdat Aragones een keer wat over hem gezegd heeft. Terwijl Henry een nog grotere schwalbe dan Figo en hiermee de wedstrijd besliste (vrije trap->doelpunt)
Kijk eigenlijk alleen nog voor Jan, die wedstrijden goed weet te analyseren. Frits (politiek correct gelul) en Henk (9 van de 10 keer straalbezopen) kunnen me gestolen worden....en laat dat nou net gebeuren vanaf volgende week.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Wunderbar, wunderbar wunderbar, wunderbar!
http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU&search=wunderbar
Vanavond in de Villa: Het is rust op 't WK: tijd voor een evaluatie met o.a. Antonie Kamerling en Cees Geel!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
Wie is er vanavond te gast?
Latex ja. Heerlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef Hathor het volgende:
Lekkere ass in dat leren pak zeg, of is dat latex of zo ?
Cees Geel is er niet hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:37 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Vanavond in de Villa: Het is rust op 't WK: tijd voor een evaluatie met o.a. Antonie Kamerling en Cees Geel!
Tja, en wat evolueren betreft komt Kamerling niet verder dan de nieuwste xtc pillen ben ik bang.quote:
Je bedoelt evalueren neem ik aan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tja, en wat evolueren betreft komt Kamerling niet verder dan de nieuwste xtc pillen ben ik bang.![]()
Er wordt hem ook weinig gevraagd. Hoe dan ook, het blijft een hele leuke vent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef SPRMN het volgende:
[..]
Je bedoelt evalueren neem ik aan?
En nee, je hebt gelijk, hij bakt er weinig van.
Omdat hij zo een MvB-lover is die niets kritisch over hem wilt zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er wordt hem ook weinig gevraagd. Hoe dan ook, het blijft een hele leuke vent.
Een glaasje water desnoodsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:56 schreef Takkesteeg het volgende:
Die ouwe ook al aan de drank?
Ik verstond ook niet wat hij nou vroeg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap er niks van wat die ouwe nou bedoelt
Vage doeltrapquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef DrDentz het volgende:
hij brabbelde iets over een doeltrap ofzo
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik zag net nog een opsporingsbericht...
Uiteraard, evolueren is weer iets heel anders.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef SPRMN het volgende:
[..]
Je bedoelt evalueren neem ik aan?
En nee, je hebt gelijk, hij bakt er weinig van.
Het zijnj daar huigelars en Verdonk overleeft weer.quote:
Mag hopen van niet, zodrek 't volgende bedrijf!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijnj daar huigelars en Verdonk overleeft weer.
Ik had B&vD opgenoemen maatr toen ik hem starte begon de herhalingquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, zodrek 't volgende bedrijf!![]()
Wat is je video ant opnemen nu???
Dat zie je ook vaak in bejaardencentraas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Jan Mulder en die scheids hebben precies dezelfde discussie als gisteren
pfft ja.. dementie-alert... net een zomertje teveel meegepakt die gastenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:02 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Dat zie je ook vaak in bejaardencentraas.
Gelukkig dat Henk en Frits er ook bij zitten!
Maar ik snap dat hele verhaal om Melvin niet.quote:
Nicequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef SpiceP het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ellen @ Villa BVD
Video: DivX! 704x528
Audio: MP3, 112kbps.
Size: 62 MB
Duration: 02:42
Nfo: Ellen geeft een optreden bij Villa BVD met het nummer Sag mir wo die blumen sind / 99 luftballons.
Download:** hier **
prev:
[afbeelding]
'ik kan het filmpje niet open of bekijken in Windows mediaplayer?'
antwoord: Dan heb je waarschijnlijk geen DivX codec geïnstalleerd. Download hier DivX of download VLC Mediaplayer
Nee, tuurlijk niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef SPRMN het volgende:
[..]
Maar ik snap dat hele verhaal om Melvin niet.
Dat hele verhaal van zijn manager en zijn moeder en vrouw enzo is toch niet waar?
de waarheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat bedoel je met 'waar'
Nah ik wist het gewoon niet zeker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!
Dacht jij van wel dan!
Melvin is toch een tiepetje!![]()
Ja wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:26 schreef SPRMN het volgende:
Dat hele verhaal van zijn manager en zijn moeder en vrouw enzo is toch niet waar?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:32 schreef DrDentz het volgende:
en Sinterklaas bestaat ook niet, SPRMN
Maar god enzo klaarblijkelijk wel volgens (te) velen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:32 schreef DrDentz het volgende:
en Sinterklaas bestaat ook niet, SPRMN
Geen idee. Zong ze dat in de internetuizending oid?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:31 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Is er ook iets van White Punks on Dope wat ze zong, in de uitvoering van Nina Hagen???![]()
Ze hebben 'm dronken gevoerd, de hufters!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:40 schreef SPRMN het volgende:
Een doelschop zegt ie!
Wel een beetje weird hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
dus zo werd een doelschop vroeger genomen.. hmm vroeger was alles beter
Het is wel een prachtig tachtig-jarige vent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:43 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Ze hebben 'm dronken gevoerd, de hufters!![]()
En wat vindt de moeder aller fok-deskundigen ervan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
Even een stukje video bekijken tijdens de schorsing van het kamerdebat.
JvG vind ik maar een creep.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:49 schreef Perico het volgende:
Ellen Ten Damme was echt helemaal top, genot om naar te kijken.
Als ik deze aflevering met Guus en co. vergelijk met het schoolklasje bij Sportzomer dat van Basten helemaal intact liet (want Marco had gezegd dat de omslag in de pers niet mocht van de laatste 2 dagen, want er was zelfs kritiek...).. dan wint BvD het dik qua amusementswaarde!
Ik ben nog niet aan Ellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:50 schreef APK het volgende:
En wat vindt de moeder aller fok-deskundigen ervan?
Daarom kijk ik niet meer naar JvG, hij praat over het NL elftal en MvB alsof het zijn vriendin is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:04 schreef Perico het volgende:
Naja ik dacht vanavond toen Jack met zijn vuist op tafel sloeg "heeeej, nu komt het, nu geeft hij wat tegengas" maar Maurice de Hond liep vooral van Bommel neer te sabelen vanwege zijn overtredingen en algauw had Henk Kessler Jack weer tuk.
(oww verkeerde topic) ... hier was het tenminste allen tegen Antonie in de aanval, dat rodelen had ze op scherp gezet.
Ah, de herhaling van gisteren dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:08 schreef golfer het volgende:
Jan en Guus zijn tot nu toe wel oke, maar ik zit net voor de eerste reclamebreak te kijken.
Je bedoelt het liedje van Peter Maffay?quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:37 schreef golfer het volgende:
Ellen had een erg leuk geil rubber pakje aan.maar het liedje van Dietrich was wat minder dan gisteren van May.
Mexico 1970.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef 456 het volgende:
Hoe oud was die Lou eigenlijk. Ik dacht dat ik ze had horen zeggen dat hij tegen de 80 was. En hij zegt dat hij in mexico gefloten heeft? Das 20jr terug, toen was ie tegen de 60
beetje oud niet?
Hij is 83 jaar nu en floot in Mexico in 1970.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef 456 het volgende:
Hoe oud was die Lou eigenlijk. Ik dacht dat ik ze had horen zeggen dat hij tegen de 80 was. En hij zegt dat hij in mexico gefloten heeft? Das 20jr terug, toen was ie tegen de 60
beetje oud niet?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is 83 jaar nu en floot in Mexico in 1970.
wel te merken dat die ene Erik (?) niet al te bekend is met Jan Mulder. Hij voelde zich echt aangevallen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:51 schreef start_finish het volgende:
Dat Jan Mulder die argentijne afkraakt vond ik wel grappig
Ik ga de video maar eens bekijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
HH begint.
Ze heeft oranje jarretels aan hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.Moet dat nou met van der Laan.Het WK wil ik besproken zien. Politiek doen ze maar in NOVA.
quote:
Dat is idd een nadeel, maar al met al wel de moeite waard vanavond.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Klote dat je de herhaling niet kunt doorspoelen.
Het schijnt dat die niet in het venster van de stream pasten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:49 schreef DrDentz het volgende:
hey kerel van gisteren.. ga je een filmpje cappen van Big, Black 'n Beautiful?![]()
Jammer van al dat entertainment.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is idd een nadeel, maar al met al wel de moeite waard vanavond.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer van al dat entertainment.
Ik vond het voor de reclame écht goed met de Argentinie- en de Duitslanddeskundige.
Relevant en informatief.![]()
Zo moet het, praten met mensen die zich in de materie verdiept hebben.
Eerst dacht ik: 'Argentinie rolt die Duitsers op', maar nu weet ik het niet meer.
Van mij hadden ze een uur met die twee mogen vullen......
Toch gelukt na gisteren ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef clauwheee het volgende:
En Mark legt hem zo ff in z'n nek. Die bal dan hè.
Yep... en ik ben jaloers op hem. Ik wil ook wel eens naast Victoria liggenquote:
Hij heeft vreselijke rechts extremistische taaal verteld in de VI van November. Maar ok, hij praat fatsoenlijk Nederlandswquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... en ik ben jaloers op hem. Ik wil ook wel eens naast Victoria liggen
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft vreselijke rechts extremistische taaal verteld in de VI van November. Maar ok, hij praat fatsoenlijk Nederlandsw
Dat heb ik toen dan even gemistquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft vreselijke rechts extremistische taaal verteld in de VI van November. Maar ok, hij praat fatsoenlijk Nederlandsw
Lev ligt iedere nacht heerlijk zacht op de borsten van mevrouw Koblenkoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:37 schreef Hathor het volgende:
Victoria ?
Lees maar eens terug.quote:
Die van Goede Tijden Slechte Tijden ? Hij liever dan ik, het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lev ligt iedere nacht heerlijk zacht op de borsten van mevrouw Koblenko![]()
Nee hoor. Maar blijf vooral roepen 'het oog wil ook wat' als het gaat om de mooie vrouwen van iemand anders. Lekker stoer ook enzo. Klasse.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:40 schreef Hathor het volgende:
Moet ik nou gaan antwoorden met een paar foto's van echt lekkere wijven ?
Je zou natuurlijk kunnen beginnen met een paar foto's van Ellen te Damme.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:40 schreef Hathor het volgende:
Moet ik nou gaan antwoorden met een paar foto's van echt lekkere wijven ?
Nee hij wist niet dat Yuri ook kritisch bezig was , want Jack kreeg er ook niets tussen zo bpoos Youri was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
wat triest van mulder om net zn eigen zoon af te kraken
Dat doet Jan Mulder anders nooit zijn zoon Youri af zitten krakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
wat triest van mulder om net zn eigen zoon af te kraken
Heeft hij nu ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet Jan Mulder anders nooit zijn zoon Youri af zitten kraken [afbeelding]
Ik was weer vergeten te kijken ... In de rust.quote:
Matige aflevering dit keer (vond ik). Dat geklaag van Jan ken ik nu wel. Melvin als die duitser is ook niet leuk meer.... kegelen met de sterren heb ik ook wel gezien... en Acda en de monnik was helemaal niets.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
Straks de video maar eens bekijken als BVD-deskundige.
Ik vond hem één keer wel leuk als die duitser. Maar na één keer weet je het wel ja. Dat napraten op NL2 vond ik helemaal niets (wat ik in de pauze gezien heb tenminste)quote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Melin is zowiezo niet leuk als ie niet zingt. Doorspoel materiaal.
Als er iemand plat is....quote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef Nyrem het volgende:
Jules Deelder is erg interessant. Maar hoort niet in zo'n plat programma als BvD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |