Ze zijn beiden echt vreselijk. Ik had vóór de wedstrijd van gisteren al een immense hekel aan Figo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Bhai het volgende:
FigoDie kutcoach van Portugal haat ik 10x meer.
Je had die man moeten zien zeuren. Echt irritant ventje
Spanjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:54 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Frankrijkwant die gaan dus echt verliezen van Spanje
Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Australie![]()
![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dag duitsland
bijna, nog een half uurtje...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dag duitsland
maxima gooit ze 1 voor 1 uit het vliegtuigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef At_Fundum het volgende:
Zouden de Argentijnen direct naar huis gaan of eerst nog even op de koffie bij Maxima nu ze toch in de buurt zijn?![]()
Inderdaad, kop op!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
En binnenkort ookDuitsland
Want van Italie gaan ze verliezen
Zo is het!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
En binnenkort ookDuitsland
Want van Italie gaan ze verliezen
Italië ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:46 schreef Trancelocator het volgende:
Oekraïne, nog verder hadden ze echt niet mogen komen.
Me2quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:27 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop echt zóóó erg dat ik die portugezen over iets meer dan 2 uur kan uitzwaaien!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:16 schreef Mojave het volgende:
SCHEISSE DEUTSCHLAND!! TSCHUSS!!!! [afbeelding]
maar ze zijn uitgeschakeld voor de titel, waar de titel naast verwijst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:43 schreef Trancelocator het volgende:
Portugal zit nog wel steeds in het toernooi hoor.
Maar toch:
Oh ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
maar ze zijn uitgeschakeld voor de titel, waar de titel naast verwijst.
Juist triest dat hij zich niet kan inhouden. Dom figuur is hetquote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef WEST het volgende:
jammer van Frankrijk
die kopstoot van Zidanedat moet je maar kunnen bij je laatste wedstrijd
ach de italiaantjes kunnnen hun ellebogen ook niet thuis houdenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist triest dat hij zich niet kan inhouden. Dom figuur is het![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |