Ik ben beperkt in zoverre ik kan niet lopen, en heb ademhalings-ondersteuning.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Davidian- het volgende:
Mischien relevant voor het topic en zeker voor een eventuele relatie.
Ik hoe vere wordt je beperkt door die spierziekte, aangezien je toch verpleging hebt
lolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef X-Naut het volgende:
Zolang er nog maar in één bepaalde spier genoeg beweging zit, zal er geen probleem zijn![]()
Maar even serieus: denk niet dat het erin zit of dat het uberhaupt verstandig is. Dat is mijn 1e gevoel wat in me opkomt. Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het misschien ook is! Succes
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:30 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
Ik ben beperkt in zoverre ik kan niet lopen, en heb ademhalings-ondersteuning.
Maar ben verder zelfstandig qua levensinvulling
Dat gaat niet helemaal op, idd het mag niet maar ze gaat ook wel eens in de stad wat drinken met verscheidene clienten, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef N.icka het volgende:
Verzorgende mogen NIET naast hun werkrelatie privee met de client omgaan. Dus wat drinken na haar werktijd mag ze niet
dank je het is een fok! smiley uit een of ander topicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:17 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
offtopic: wat een geweldig usericoontje heb je gerwinheb er hard om zitten lachen
verder succes met je probleem!
Daardoor heb ik nu een liedje in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
dank je het is een fok! smiley uit een of ander topic
Ja want heeft het verleden wel uitgewezen dat je niets moet zeggen als je iemand leuk vind, want in het leven komt alles aanwaaien en snapt iedereen hints die niet gegeven worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:24 schreef Spacehamster het volgende:
Als ze echt de ware is dan wordt het vanzelf wat.
Als het niets wordt geniet dan van wat je hebt zonder dat het wat wordt.
Pffff...waarom denken mensen steeds dat liefde gepushed moet worden?
grappige is, dat het niet eens een spier isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef X-Naut het volgende:
Zolang er nog maar in één bepaalde spier genoeg beweging zit, zal er geen probleem zijn![]()
Maar even serieus: denk niet dat het erin zit of dat het uberhaupt verstandig is. Dat is mijn 1e gevoel wat in me opkomt. Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het misschien ook is! Succes
Wel eens gehoord van "naar elkaar toegroeien"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:32 schreef ioko het volgende:
Ja want heeft het verleden wel uitgewezen dat je niets moet zeggen als je iemand leuk vind, want in het leven komt alles aanwaaien en snapt iedereen hints die niet gegeven worden?![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat afwachten niet altijd de beste tactiek is, helemaal niet in dit soort situaties. En naar elkaar toegroeien kan ook uitmonden in vriendschap, iets waar de TS niet echt op uit is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:31 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "naar elkaar toegroeien"?
Dat gebeurd er wanneer je echte liefde niet pushed.
En hints negeer ik graag. Ik hou niet van hints.
Die vind ik maar een lastige overgecompliceerde vorm van communicatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |