helemaal echt hoor precies de mijne!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef berent het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen om te kijken of deze eventueel fake zijn:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Belangrijke punten:
- Bovenkant van de swoosh lijkt iets terug te lopen
- Het tweed boven de swoosh loopt iets naar beneden, terwijl deze min of meer horizontaal hoort te zijn.
- Inside tag: de datum raakt niet helemaal de barcode, maar dat hoort volgens mij ook niet.
Verder ziet de schoen er helemaal top uit, en de feedback van de seller ziet er ook goed uit.
Er valt goed te handelen daar. Als je mij (Warhead) als referentie geeft komt het zeker wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef floydvisser het volgende:
holy fuck...staatslot kopen maar...![]()
net ook maar ff ingeschreven bij nikeskateboarding.org... eens kijken of er nog wat te ruilen is..![]()
Vans is juist een sneakermerk...hier komt idereen met nike aan terwijl dat sportschoenen zijn origineel ipv sneakers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef Bananenman het volgende:
Vans vind ik niet echt sneakers, en daarnaast nog lelijke rotzooi ook![]()
quote:snea·ker (de ~ (m.), ~s)
1 sportschoen die veel voetsteun geeft
Laat maar, je zal toch vast wel begrijpen wat ik bedoel neem ik aan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef thaWarhead het volgende:
Een sneaker is officieel een flexibele schoen met een rubber zool die minder piept, vandaar ook de naam sneaker, je kunt er geruidsloos mee rond sneaken. Sportschoenen vallen dus ook onder die categorie. Volgens Van Dale is het zelfs een sportschoen:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:01 schreef thaWarhead het volgende:
100 dollar en je waardigheid.
edit: 80 dus
Ja kheb ze op Concrete site gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef thaWarhead het volgende:
Je bedoelt de gewone Ice Creams die samen met Reebok gemaakt zijn? Die zijn niet meer in productie dus niet overal meer te vinden, misschien heeft Concrete nog wel wat. Zijn ook niet zo heel duur meer dacht ik, de laatste paren werden in de States iig al aardig afgepreisd.
Eenmaal onderdoor je zool halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is tegenwoordig de hippe manier van veters strikken voor sneakers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |