Ik blijf 'em lekker vinden. (In de categorie gouwe ouwe)
quote:Wow, je leeft nog!
Op donderdag 14 november 2002 14:41 schreef Acathla het volgende:
[..]
quote:Oh! Heb je "The First Rebirth" toevallig ook nog op plaat?! Zo ja: gooi 'm op CD, want ik wil hem hebben!!!
Op woensdag 13 november 2002 22:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Da's een brute track, heb ik hier nog op plaat liggen:)
Een maat van mij had hem op plaat, maar is helaas uitgekeken geraakt op de nieuwe hardcore (op HQ ging ie als vanouds volledig uit z'n dak) en heeft hem destijds verkocht voor HFL 7,50
quote:Dan heb je thunderdome in de RAI niet gezien...MZZL!!
Op maandag 11 november 2002 12:26 schreef 1LLMATIC het volgende:
Gabbers zijn goddank uitgestorven!
Proost!
quote:Drrrrrrrrruk met school
Op donderdag 14 november 2002 17:25 schreef terabyte het volgende:[..]
Wow, je leeft nog!
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 31 januari 2004 13:53 schreef BOT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sixpack - drunken piece of shit
vet nummertje ja
--------------------------------------------------------------------------------
That's right.
niet te vinden gewoon
quote:zeker niet op mysteryland geweest...
Op vrijdag 15 november 2002 19:39 schreef Da_Hardest het volgende:[..]
Dan heb je thunderdome in de RAI niet gezien...MZZL!!
![]()
hou je oogkleppen maar op en
verder!
quote:Edit:Doh! quote ikde verkeerde
Op zondag 1 februari 2004 02:47 schreef thunderbunny het volgende:[..]
zeker niet op mysteryland geweest...
quote:tja,helaas komen er wel een groeiend aantal stilstaande breezahs naar de feesten.Hardcore is niet om op stil te staan
Op maandag 31 december 2001 16:30 schreef Vision het volgende:[..]
en zo is het maar net.
al die meelopers zijn fijn opgezout, die mogen fijn een andere muziek stroming gaan verzieken.
de mensen die nu nog steeds naar de muziek luisteren/feesten gaan, die doen het tenminste omdat ze de muziek gaaf vinden.
Beuqen met die hap! ( oldschool
)
Hardcore wil never die!
quote:ben geen expert, maar heb ooit een dubbele 12" gekocht van Micropoint (vooral voor t nummer detention center)
Op vrijdag 15 november 2002 07:53 schreef leviathanfd het volgende:
Wat vinden jullie nu eigenlijk van zogenaamde powernoise?
Acts als Micropoint, Noisex, Imminent Starvation, etc.
quote:Koop een aantal subwoofers, plaats deze in je kamer, en genieten maar
Op donderdag 12 februari 2004 21:56 schreef Ache-T het volgende:
Mijn voorkeur ligt bij techno. Maar de nieuwe Industriële Hardcore vind ik ook wel heel vet eigenlijk. Dit is net als techno puur op ritmes gebaseerd, sterker nog, het wordt wel omschreven als een mix tussen techno en hardcore. Is ziekelijk hard en over het algemeen zware overdrive. Daar hou ik van ja
Die nieuwe Thunderdome's zijn goed aan te horen met wat extra bass
ze zijn überhaupt al vet
quote:Heb hier Industrial Demolition liggen en daar staan ook een aantal van dat soort nummers op. Vind ze ook wel lekker, maar vooral om te luisteren, lekker 'opgaan' in de ritmes.
Op donderdag 12 februari 2004 21:56 schreef Ache-T het volgende:
Mijn voorkeur ligt bij techno. Maar de nieuwe Industriële Hardcore vind ik ook wel heel vet eigenlijk. Dit is net als techno puur op ritmes gebaseerd, sterker nog, het wordt wel omschreven als een mix tussen techno en hardcore. Is ziekelijk hard en over het algemeen zware overdrive. Daar hou ik van ja
quote:Brrrrr, Handjeklap-core, nee, das niets voor mij. Ben afgelopen zaterdag naar Slaves to the Rave geweest in Dordrecht. Daar was een Industrial zaal en een Handjeclap zaal. Ben even in de handjeclap gaan kijken maar daar vond ik eigenlijk maar vrij weinig aan. Snel weer terug gegaan naar de Industrial waar het gewoon achterlijk hard rossen was ZONDER MC
Op donderdag 12 februari 2004 22:19 schreef Sassie het volgende:[..]
Heb hier Industrial Demolition liggen en daar staan ook een aantal van dat soort nummers op. Vind ze ook wel lekker, maar vooral om te luisteren, lekker 'opgaan' in de ritmes.
Hakken, springen en/of stampen doe ik wel op de gewone 'handjeklap' hardcore.Dat mag van mij ook wel opzwepend zijn.
edit: Industrial Demolition sure is a fine cd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |