quote:Wat hebben alto's er nou mee te maken? Ik dacht dat gabbers ziek waren van al die generalisatie over hun, moet je vooral als gabber zijnde met het woord alto komen.
Op woensdag 19 december 2001 18:52 schreef Mr_Opel het volgende:
ik hoop dat jij uitsterft lelijke alto
quote:ach, als iedereen je gaat afzeiken, ga je op een gegeven moment maar terug zeiken he......
Op zondag 23 december 2001 14:37 schreef Metamorphozis het volgende:Wat hebben alto's er nou mee te maken? Ik dacht dat gabbers ziek waren van al die generalisatie over hun, moet je vooral als gabber zijnde met het woord alto komen.
(en aangezien ik hier op Fok! eigenlijk alleen metal/punk liefhebbers over gabbers zie zeiken, kan ik me de reactie best goed voorstellen).
quote:Ja en zo kan ik me weer voorstellen dat er weer meer alto's komen die op gabbers gaan zeiken, want hun naam wordt genoemd terwijl het grootste gedeelte van hun er niks mee te maken heeft.
Op zondag 23 december 2001 18:18 schreef Vision het volgende:[..]
ach, als iedereen je gaat afzeiken, ga je op een gegeven moment maar terug zeiken he......
(en aangezien ik hier op Fok! eigenlijk alleen metal/punk liefhebbers over gabbers zie zeiken, kan ik me de reactie best goed voorstellen).
quote:Gun iedereen gewoon z'n muziek. Ik vind metal enzo ook niet om aan te horen. En omgekeert zal dat ook zo wel zijn. Dit zijn weer eindeloze discussies welke muziek weer beter is
Op maandag 24 december 2001 10:41 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Ja en zo kan ik me weer voorstellen dat er weer meer alto's komen die op gabbers gaan zeiken, want hun naam wordt genoemd terwijl het grootste gedeelte van hun er niks mee te maken heeft.
* Acathla is helemaal weg van Ruffneck/Gangsta style
quote:Op hardcore gebied geef mij maar de wat hardere nummers en af en toe wat darkcore en op een feestje hoort natuurlijk een terrornummertje.
Op maandag 24 december 2001 11:16 schreef Acathla het volgende:* Acathla is helemaal weg van Ruffneck/Gangsta style
't kan inderdaad ook zijn dat zeuit de alternatieve stromingen komen, helaas is het dan jammer dat ze de term alternatief niet zo goed begrijpen en alles wat voor hen alternatief is wordt dan maar afgezeken want hun alternatieve analoge muziek is superieur!
Toch wel grappig dat deze mensen ons steeds weer dood proberen te verklaren
'Theimmortalsoundsofthelivingdead'
quote:Dat zijn onwijs trieste gasten. Op mn vorige vorige school zat een gozertje(met kaal hoofd en een aussie) die mij uitmaakte voor zwabber, kennelijk omdat ik met een zwart witte camo broek liep(een paar maanden later liep iedereen er mee...). 2 jaar later kreeg ik het commentaar; "hee gabber is uit hoor" of iets in die richting. Dus ik zeg; "meeloper zijn is uit"..... had niet verwacht dat ie in eens zo stil zou zijn... stomme flapdrol
Op donderdag 27 december 2001 13:44 schreef Hardliner het volgende:
Toch wel irri dat steeds die mensen die de grootste bek hebben dat gabber dood is weer aangetrokken worden naar het topic 'Gabber'. Als je toch vindt dat het dood is dan heb je er toch eigenlijk niets te zoeken, of zijn zij zelf de mensen die vroeger op feesten zo snel mogelijk op hun eigen kale koppie aan het slaan waren, en nu vervolgens in een te kort opgestrookt spijkerbroekie, met daaronder te neppe clubgympies [zonder sokken natuurlijk] en als afmaker nog een spijkerjackie dragen? Sorry maar dat zijn de ergsten...
quote:Aplause, aplause!
Op woensdag 19 december 2001 19:44 schreef Miro het volgende:
Voor de kortzichtige eikols op dit forum, zie het zo:
Gabber (als naam) is dood. En ook qua uiterlijk.Nu wordt het veel vaker Hardcore genoemd.
Iets wat ik trouwens veel beter vindt klinken bij deze muziekstijl.
* Miro vindt gabber maar een kutbenaming.En het is echt wel zo dat Hardcore nog steeds actief is.
Alleen hoor je er in het nieuws weinig over, zie je geen reclames meer op tv van de nieuwste hardcore-cd.
Dat hoeft ook niet. Maar daarom is het nog niet dood.
Zal ook nooit gebeuren. Met geen enkele muziekstijl overigens!
Ik sluit me aan bij deze spreker!
demn.. echt triest gewoon dat ik bepaalde nummers niet meer ken van naam
quote:Yves de Ruyter - Rave City
Op vrijdag 28 december 2001 15:08 schreef DrGreenthumb het volgende:
misschien wel offtopic, maar ehh..
Weet iemand de titel van deze plaat??
Dit kwam er invoor;
I'm gonna diss you right now, I'm gonna diss you right now.....
Was een lekker nummertje
Thnx
quote:Die sample zit in ongelovelijk veel nummers
Op vrijdag 28 december 2001 15:08 schreef DrGreenthumb het volgende:
misschien wel offtopic, maar ehh..
Weet iemand de titel van deze plaat??
Dit kwam er invoor;
I'm gonna diss you right now, I'm gonna diss you right now.....
Was een lekker nummertje
Thnx
Armando - 100% Of Disin'you
Behoorlijk ouwe track iig, is heel wat jaren later nog een keer op CD verschenen ['99] geloof ik op een 'best of' CD van Serious beats, zowieso een lekkere Cd die je moet hebben 'Serious Beats 25'
quote:Jaah, Serious Beats 25.
Op vrijdag 28 december 2001 20:10 schreef Hardliner het volgende:
...keer op CD verschenen ['99] geloof ik op een 'best of' CD van Serious beats, zowieso een lekkere Cd die je moet hebben'Serious Beats 25'
*grijpt cd uit kast*
quote:oh??? * quasi nochalant subwoofer aandrukt*
Op woensdag 19 december 2001 18:48 schreef Nuke het volgende:
Gabbers zijn godzijdank uitgestorven!
Plexus - Cactus Rhythmn
Die kent werkelijk iedereen. Maakt niet uit waar je 'em draait, je kan het in de top40 disco hier doen, of whaterever. Gekkenhuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |