abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39492133
Dat schiet niet op nee
Children of the night. What music they make.
pi_39492195
De moraal van dit verhaal: ga iedere week twee keer naar de bieb, leen telkens het max. toegestane aantal boeken, leen ook eens een dvd of cd ofzo, reserveer eens een boek en check hun website iedere dag even op leuke nieuwtjes, wees altijd eerlijk en lever alles wat je hebt geleend ook gewoon netjes weer in (wel flink te laat natuurlijk ).
pi_39492289
Laatste keer dat ik kwam moest ik een nieuw pasje aanvragen, de oude zwatr-witte voldeed niet meer. Gelukkig deden ze daar niet al te moeilijk over. Ze hebben de filiaal bij mij in de buurt nogal veranderd: andere indeling en je moet zelf je boeken scannen bij het inleveren en bij het lenen.
Children of the night. What music they make.
pi_39492356
Dat zelf scannen hebben wij sinds anderhalve week ook. Bij ons heeft ook iedereen (gratis) een nieuw pasje gekregen, dat moest omdat er voor dat zelf scannen pasjes nodig zijn met een barcode erop en dat hadden de oude pasjes niet.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:05:36 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39492667
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:32:24 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_39493175
Ik ben diep teleurgesteld in je, Mikkie. Jij was zeker van het type dat bij de balie ging vragen of de medewerker nog een 'leuk, dun boek' voor je wist.
pi_39496739
Het valt me nog mee hoe veel mensen een biebpas hebben. Ik denk dat ook wel gezinnen samen doen ofzo.

Wat je allemaal vertelt wist ik echt niet! Het lijkt me naar om telkens op te moeten letten of er wel genoeg boeken uitgeleend worden. Ik zal elke week acht boeken meenemen - of ik ze lees of niet maakt voor de statistieken niets uit natuurlijk.
pi_45906602
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Mikkie het volgende:
Toen ik op m'n 18e moest gaan betalen voor het lidmaatschap ben ik meteen afgehaakt trouwens
Ik niet, maar toen ik mijn betaling contant deed en een maand later een betalingsherinnering in de bus, tóen wel want 2 keer betalen is nogal zot. en ze wilden mij niet geloven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')