Een erg inhoudelijke post. En zeer zeker niet op de man gespeeldquote:Op maandag 26 juni 2006 17:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, je kunt niet zeggen dat Akkersloot lui is, hij heeft van zijn hobby een soort onbetaalde fulltime job gemaakt. De paljas uit hangen op FOK!![]()
![]()
Over tolerantie gesproken. Of moet ik eerst alle fascistische verzen uit de bijbel en de koran in de openingspost zettenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:14 schreef Haushofer het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd wanneer dat slotje komt, Akje?
Ik ben blij dat ik nog mag reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef Causa het volgende:
wil je de christen nou expres bespotten door 'gristen' in de tt te zetten?
Of denk je dat je dat zo schrijft?
Tolerantie, subtiel en normaal komen niet in jouw woordenboek voor, Akkersloot.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Over tolerantie gesproken. Of moet ik eerst alle fascistische verzen uit de bijbel en de koran in de openingspost zetten![]()
Nee, daar krijgt Akje een harde plasser van. Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef Causa het volgende:
wil je de christen nou expres bespotten door 'gristen' in de tt te zetten?
Of denk je dat je dat zo schrijft?
En wat is een christen dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog mag reageren.![]()
Een gristen is iemand die gelooft dat je perse in Jezus als zoon van God moet geloven om in de hemel te komen. Dat is dus wat anders dan een christen.
Snappie ?
Heb je dat geschreven nadat jij mijn antwoord gelezen hebt ?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Haushofer het volgende:
Nee, daar krijgt Akje een harde plasser van. Daarom.
Niet iedereen die Jezus ziet als de belangrijkste religieuze persoon gelooft dat je moet perse moet geloven dat Jezus de zoon van God is om in de hemel te komen.quote:
Ik ken geen mensen die die opvatting er op na houden, en ik denk ook niet dat dat onder een christen wordt verstaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Niet iedereen die Jezus ziet als de belangrijkste religieuze persoon gelooft dat je moet perse moet geloven dat Jezus de zoon van God is om in de hemel te komen.
Nog sterker er zijn mensen die christen zijn (dus jezus zien als hun belangrijkste religieuze persoon) die zelfs niet geloven dat Jezus de zoon van God is, enz.
Dan maak jij maar fijn uit waar zo'n 2 miljard mensen in gelovenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ken geen mensen die die opvatting er op na houden, en ik denk ook niet dat dat onder een christen wordt verstaan.![]()
Ik maak helemaal niks uit, maar als je ontkent dat Jezus de zoon van God is (wat God letterlijk in de Bijbel zegt) neem je God zelf volgens mij niet helemaal serieus.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dan maak jij maar fijn uit waar zo'n 2 miljard mensen in geloven![]()
Je kan geloven dat Jezus belangrijk religieus werk heeft verricht zonder dat je gelooft dat hij de zoon van God was.
Zijn alle profeten paljassenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, je kunt niet zeggen dat Akkersloot lui is, hij heeft van zijn hobby een soort onbetaalde fulltime job gemaakt. De paljas uit hangen op FOK!![]()
![]()
Of je gelooft niet dat de bijbel het woord van God is.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik maak helemaal niks uit, maar als je ontkent dat Jezus de zoon van God is (wat God letterlijk in de Bijbel zegt) neem je God zelf volgens mij niet helemaal serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |