Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Mobster273 het volgende:
kort genoeg?
Ik hekel mensen zoals jij die geen PI gebruiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!
alstuquote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!
Ik gebruik wel een PI. Dat het toevallig het standaard-nietszeggende-PI-ding is doet er niet toe; het ís een PI!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zoals jij die geen PI gebruiken.
Leugens, zelfs een net geregistreerde newbie gebruikt zulk soort onzin en ze weten vaak niet eens wat er mee wordt bedoeld. Gaarne dus even je bovenstaande post editten.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gebruik wel een PI. Dat het toevallig het standaard-nietszeggende-PI-ding is doet er niet toe; het ís een PI!
Das toch gewoon TRU?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef Conflict het volgende:
Gewoon een paar woorden, smilie erbij. Dan kunnen we tenminste reageren. Eigenlijk moeten we gewoon een apart forum hebben voor mensen met een lange OP
Juist! Tieten!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef Conflict het volgende:
Opzouten met dat gezeik ja. Als je wil ouwehoeren, dan ga je maar bij de radio werken.
Wij willen korte woorden zoals kut, kont, tiet, bier, fipo etc.
Gewoon een paar woorden, smilie erbij. Dan kunnen we tenminste reageren. Eigenlijk moeten we gewoon een apart forum hebben voor mensen met een lange OP
En TTK en GC en KLB en WGR en en en...quote:
Jij bent hier duidelijk nog niet echt bekend!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef PrinceLu het volgende:
Gast, als de tekst te lang is, dan lees je het toch niet? Miljarden mensen slaan dit forum iedere dag over, dus dan kan jij dat ook.![]()
Ik ben zo'n kutnewbie!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent hier duidelijk nog niet echt bekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |