Wat een kutideequote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Conflict het volgende:
Moet je iedere dag snel die plassen opdweilen om ze te pesten
Ik dacht er ook niet direct aan toen ik zag dat het over nijlpaarden ging. Daar heb ik toch andere associaties bij.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef El_Bartos het volgende:
Ik zie dat de optie "neuken" nog niet voorbij is gekomen.
Fisten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik dacht er ook niet direct aan toen ik zag dat het over nijlpaarden ging. Daar heb ik toch andere associaties bij.
Geen flat, appartement op de begane grondquote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Cupra_Inside het volgende:
Waarom ga je dan ook in een flat wonen
JA EN WANNEER EINDIGT DE NACHT PRECIES OM 12.00 DUS HALF 12 IS EEN TIJDSTIP IN DE NACHT.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds wanneer is half 12 een tijdstip in de nacht geworden.
Naar mijn weten begint de nacht precies om 0.00 en niet een half uur eerder.![]()
Nee, lamme mongool, de nacht eindigt om 6.00 aangezien de ochtend dan begint.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA EN WANNEER EINDIGT DE NACHT PRECIES OM 12.00 DUS HALF 12 IS EEN TIJDSTIP IN DE NACHT.
Domme mensen.
Bron?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nee, lamme mongool, de nacht eindigt om 6.00 aangezien de ochtend dan begint.
Domme klapdeurjosti.
dan eindigt de avond en begint de nachtquote:Op maandag 26 juni 2006 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA EN WANNEER EINDIGT DE NACHT PRECIES OM 12.00 DUS HALF 12 IS EEN TIJDSTIP IN DE NACHT.
Domme mensen.
Je IQ schijnt ook niet veel hoger uit te komen dan gemiddelde buitentemperatuur in Nederland he.quote:
Sommige mensen moeten werken. Bij sommige mensen gaat de wekker daarom om 6u af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |