Pedo.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Logitik het volgende:
Omdat ik zijn vriendin een beurt heb gegeven.
hij heeft een vriend hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Logitik het volgende:
Omdat ik zijn vriendin een beurt heb gegeven.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als hij een nare droom heeft over Boulahrouz die achter hem aanzit.![]()
yeah rightquote:
?!?!quote:
Tuurlijk Ronaldo. Je wilde de scheids alleen overtuigen dat het een overtreding was? Helaas, hij had al gefloten dus hij zag al een overtreding en dus wilde jij je 'maatje' een kaart aannaaien.quote:"I said 'ref this is foul' but I did not say 'red card' because Wayne is my friend and I play at the same team as him."
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rooney vertelde na afloop dat Ronaldo hem voor de wedstrijd opzocht en zei: "Ik ga ervoor zorgen dat jij van het veld wordt gestuurd." In de 61ste minuut was het zover.
nee, hij is het niet maar:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
zou het...?
Ronaldo homo? Wat heb ik gemist?!
Wat een flikkeractiequote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[blaadie]
ps:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef opgebaarde het volgende:
Tjenk Joew Nyrem
Hij is het wel degelijk, ik denk dat bij de meeste homos echte alle gaydars gaan rinkelen op hem.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:44 schreef Nyrem het volgende:
[..]
nee, hij is het niet maar:
Ronaldo named top World Cup gay icon
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rooney en C. Ronaldo nooit meer samen
02 juli 2006, 12:51
Wayne Rooney gaf na de Engeland-Portugal aan dat hij nooit nog in hetzelfde team wil spelen met Cristiano Ronaldo. De Engelse spits werd in die wedstrijd van het veld gestuurd, nadat Ronaldo bij de scheidsrechter ging klagen.
Rooney vertelde na afloop dat Ronaldo hem voor de wedstrijd opzocht en zei: "Ik ga ervoor zorgen dat jij van het veld wordt gestuurd." In de 61ste minuut was het zover. Rooney trapte in het kruis van Ricardo Carvalho en Ronaldo leek een rode kaart te claimen bij ref Horacio Elizonodo, waarop Rooney de Portugees wegduwde. De Engelsman werd hierop van het veld gestuurd en de TV-camara's registreerden een knipoog van Ronaldo naar zijn coach Scolari.
"Ik zal nooit meer met hem kunnen samenspelen", vertelde Rooney na afloop van de wedstrijd in de kleedkamer aan de rest van de Engelse selectie. Dat is wel een probleem want de twee spelen samen bij Manchester United. Insiders van die club vertelden aan Sunday Mirror dat er tijdens het seizoen al meer problemen waren tussen de Engelse spits en de Portugese balvirtuoos. "Wayne vindt dat Ronaldo geen ploegspeler is en enkel aan zichzelf denkt", vertelt men bij United.
Ronaldo had eerder dit WK al aangegeven graag naar Real Madrid te verhuizen en herhaalde dat na de gewonnen wedstrijd van gisteren. Of dat gaat gebeuren is nog lang niet zeker, maar als Ronaldo moet terugkeren bij Manchester United zal dat als meest gehate speler in Engeland zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
omdat zijn oog blijft hangen na zijn knipoog
omdat ie nu wegmoet bij man utd
Echt, serieus ik wou al precies hetzelfde posten. Ben blij dat iemand precies dezelfde gedachte ad.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef fokkersdelight het volgende:
We kunnen beter redenen gaan noemen waarom Ronaldi NIET moeten huilen.
Die portugezen zijn schoften. Niet omdat ze Nederland hebben uitgeschakeld want dat was zeker niet onverdiend. Vooral de manier waarop ze tegenstanders lopen te sarren, te irriteren, te matennaaien. Geniepige achterbaske gluiperds. Die gun ik helemaal niets....
Naar huis met die klootzakken, die Scolari voorop. Vuile teringlijer is dat, terug naar de Braliaanse busch busch en nooit meer terugkeren. Die zit die spelers op te naaien. Ik had al sterk de indruk dat die Scolari zijn spelers had opgehitst om Boularouz er uit te krijgen. Nu ik dat verhaal van Ronaldo tegen Roony lees weet zeker dat dit klopt. Dat soort ploegen krijgt van mij geen greintje respect en krediet.
Walgelijk
Fd
Ik weet niet of je het al weet, maar hij heeft dus een kutje.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef lfcprincess het volgende:
wanneer hij 1 voet op britse bodem zet en 1000 fans hem staan op te wachten,,,
maare als hij nog speelt bij man u..die doen toch mee met het amsterdam tournament?? zo ja
dan mag hij gaan janken als ik hem voor het hotel tref en een schop tegen zijn ballen geef
quote:Rooney, in tears and raging, told fellow players in the dressing room: "I can never play with him again. I am going to f****** sort him out."
Moet je dat fimpje eens kijken en dan bij 1 minuut 20, wat een vieze hoerenzoon is het toch ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef egoTRON het volgende:
Leuke website, dat ihateronaldo.com:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou toch op man! Dat hele Portugal bestaat uit een setje circusaapjes.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef TeazNutz het volgende:
C. Ronaldo rules, die fuckin scheids had (als het inderdaad zo was geweest dat C. Ronaldo om een kaart vroeg) professioneel moeten blijven en nooit een kaart moeten geven. Hij had dan Ronaldo zelf een kaart moeten krijgen.
Ik snap het gezeik niet, Portugal speelde gewoon beter.
Als je een beetje een goed voetballer bent, dan kan je dat "handlen" en dus winnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hou toch op man! Dat hele Portugal bestaat uit een setje circusaapjes.
Hierdoor gaat hij huilenquote:Het 20-jarige talent wil naar aanleiding van de wedstrijd Engeland - Portugal zijn ploeggenoot bij Manchester United, Cristiano Ronaldo, flink op zijn bek slaan. "Ik zal hem een pak rammel geven op de eerste training bij Manchester United. Ik denk niet dat ik ooit nog op een normale manier met hem kan spelen", aldus de getergde speler.
Tijdens de westrijd trapte Rooney, al dan niet bewust, op het geslachtsdeel van een Portugese speler. Op aandringen van Ronaldo gaf de scheidsrechter hem een rode kaart. Op camerabeelden was te zien dat Ronaldo na de rode kaart genieperig een knipoog gaf naar zijn trainer. Volgens Rooney had de Portugees aan het begin van de wedstrijd al gezegd dat hij hem een rode kaart zou aansmeren.
De Engelsman kan deze actie niet verkroppen, en wil de Portugees tijdens de volgende training daarvoor afstraffen. Volgens oud-international Alan Shearer is dat ook niet meer dan logisch. "Ik denk dat Wayne dat gewoon op het trainingsveld bij United moet doen."
Die Rooney heeft ook het IQ van een fabrieksarbeider. Hij schopte toch echt zelf in het kruis van R. Carvalho, rode kaart is dus heel terecht, het is mij dan ook onduidelijk waarom hij zo boos is op Ronaldo terwijl Rooney de ene echte aanleiding is voor zijn rode kaart. Treist geval die Rooney.quote:
maar die flikker is staan bedelen om een kaart..quote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Rooney heeft ook het IQ van een fabrieksarbeider. Hij schopte toch echt zelf in het kruis van R. Carvalho, rode kaart is dus heel terecht, het is mij dan ook onduidelijk waarom hij zo boos is op Ronaldo terwijl Rooney de ene echte aanleiding is voor zijn rode kaart. Treist geval die Rooney.![]()
Dat wilde ik dus zeggen, het feit dat hij iemand in zijn ballen trapt word ff overgeslagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Rooney heeft ook het IQ van een fabrieksarbeider. Hij schopte toch echt zelf in het kruis van R. Carvalho, rode kaart is dus heel terecht, het is mij dan ook onduidelijk waarom hij zo boos is op Ronaldo terwijl Rooney de ene echte aanleiding is voor zijn rode kaart. Treist geval die Rooney.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef egoTRON het volgende:
Rooney, in tears and raging, told fellow players in the dressing room: "I can never play with him again. I am going to f****** sort him out."
Dus nu heeft C. Ronaldo het nog gedaan ook?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:04 schreef Tirion het volgende:
[..]
![]()
Misselijkmakend mannetje is die Ronaldo.![]()
Het lijkt wel of ie eerst gewoon een vrije trap geeft. Hij wijst gewoon met zijn hand richting Portugese helft (gewoon vrije trap Engeland) en vervolgens lijkt die scheids opeens de kaart te gaan trekken nadat Rooney een duw aan Ronaldo gaf.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus zeggen, het feit dat hij iemand in zijn ballen trapt word ff overgeslagen.
Laat ik het anders stellen, wat als P'gal nederland was geweest. En Carvalho was van Bommel.
Dan was het "terecht dat die domme bokser rood kreeg" en dat hij "Levenslang niet meer mag spelen".
Die scheids had de professional moeten zijn.
Ik vind het terecht dat Rooney rood kreeg,
Ik huil juist wanneer er weer eens een doorgaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:13 schreef Nielsch het volgende:
Als het concert van Kylie Minogue gecancelled wordt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:13 schreef heiden6 het volgende:
Wanneer hij een flinke tik krijgt van Wayne Rooney bij de eerstvolgende training van Manchester United. En terecht.
valt allemaal wel mee hoor:quote:
quote:Ook Rooney: 'Niet boos op Ronaldo'
De mogelijke ruzie lijkt te zijn bijgelegd. Wayne Rooney heeft vandaag tegen de BBC te kennen gegeven niet boos te zijn op Cristiano Ronaldo. Zijn teamgenoot bij Manchester United was betrokken bij de rode kaart die Rooney ontving in de wedstrijd tegen Portugal op het WK.
Rooney: "Ik heb het een aantal keren op TV gezien en heb Carvalho zeker niet opzettelijk geblesseerd. Daarnaast ben ik niet boos op Cristiano. Wel teleurgesteld dat hij heeft gekozen om zich er mee te bemoeien. "
Cristiano Ronaldo liet zich ook nogmaals uit over deze, inmiddels hoog opgelopen, kwestie: "Na de wedstrijd hebben we al direct met elkaar gesproken en alles uitgepraat. Ik heb me wel verbaasd over wat er geschreven en gezegd is over ons. Rooney wenste me na de wedstrijd zelfs het beste, hij vertelde dat als we zo bleven spelen we nog wel eens ver zouden kunnen komen. Rooney attendeerde me al van te voren op de opgeblazen verhalen die hierover zouden geschreven worden. We negeren ze gewoon."
Al een aantal dagen wordt er door de Engelse pers geschreven dat Real Madrid wel oren zou hebben naar de diensten van Cristiano Ronaldo, nadat deze niet meer samen met Rooney in één team wilde spelen.
Hij heeft een lekkerder wijf dan jij, dus hou die kansloze prietpraat maar voor jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rooney heeft ook de humor van een mestkever, wat dat betreft is het ook maar een dom opgewonden standje. Niet dat ik het naaigedrag van c.ronaldo goedpraat overigens. Als hij weer eens lekker in zijn sterretje geneukt wordt door een grote neger vanavond mag hij weer huilen..
quote:Posted - 24 Apr 2005 : 21:41:30
--------------------------------------------------------------------------------
when's cristiano Ronaldo's birthday ???
cristiano Ronaldo was born on a monday , february the 5th 1985 on madeira ireland , south of portugal.
Does he have a girlfriend ??
No one knows..although he has been pictured with girls he claims they're just 'friends'
There is one picture of him and model jordana where newspapers claim she's his ex-girlfriend..although in one magazine it says he was just pictured with the miss portugal!!
Is cristiano gay ?
There are reports he's gay ?? but how can this be if he's had many girlfriends ?? People from his surroundings acknowledged the girlfriends were just to keep the press away. ! He is 100% gay, but he is able to do "it" with girls as well.
where does cristiano live ??
cristiano lives in a flat in manchester just down the road from his boss sir Alex ferguson.
Is his surname Ronaldo or dos santos averio ??
Cristiano's surname is in fact 'Dos santos Aveiro' Ronaldo is actually his middle name. I guess the reason they put 'ronaldo' instead of his full surname is cos they can't fit his whole surname on the footy shirts...or his 1st name is actually cristiano Ronaldo!!
Does cristiano smoke ??
There's no evidence that cristiano smokes , and as he is so dedicated to football..i doubt he's want to put his health and career at risk by smoking.so I guess he that means he doesn't smoke!!
Does cristiano wear braces ??
Everyone has been asking does he wear braces ?? well to put your minds at rest , not that it really matters if he wears braces or not , he's still da same guy!! , YES!!! he does wear braces!!
Bron?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft een lekkerder wijf dan jij, dus hou die kansloze prietpraat maar voor je.
Hoezo veel spelfoutenquote:
dat was van eergister hij had een verklaring afgelegd omdat hij dat moest. maar meneer ronaldo heeft weer zitten liegen op zijn website en nu is ie weer woest hahaquote:
Zonder twijfel. Dat is nou eenmaal het prettige van (schijnbaar) goede looks hebben en ook nog eens een zekere beroemdheid genieten. Maar ik ben het met BHFH eens dat hij maar eens goed moet bukken voor het zeepje en dat bubba zijn sterretje maar eens mag oprekken totdat intern elk orgaan uit meerdere onderdelen bestaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft een lekkerder wijf dan jij, dus hou die kansloze prietpraat maar voor je.
Weet niet of dit hetzelfde plaatje is, maar ach.quote:
Over prietpraat gesproken. Beetje stoer doen omdat een of andere voetballer een lekkerder wijf heeft dan iemand op dit forum. Fucking big deal. Kijk, als je zelf nou die vriendin had, okee, maar nu staat het gewoon een beetje triest.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
lekker, hoe heet ze?
[..]
Weet niet of dit hetzelfde plaatje is, maar ach.
[afbeelding]
Het is trouwens niet helemaal zeker of ze wel echt een relatie hebben, volgens de laatste roddels heeft ze weer iemand anders namelijk.
nog een paar fotos van haar:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is trouwens niet helemaal zeker of ze wel echt een relatie hebben, volgens de laatste roddels heeft ze weer iemand anders namelijk.
Maar kzou der wel doen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:30 schreef Nielsch het volgende:
Mooie tieten. Lelijk hoofd.
niet slechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen is minstens 9 jaar ouder dan Ronaldo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ze is alleen wel 9 jaar ouder dan hem.
Is zij al 21?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ze is alleen wel 9 jaar ouder dan hem.
en afgesturdeerd aan de toneelacademie, afdeling Zwaar Dramaquote:
nee helaas moet ie dan nog voorde 3e en 4e plek spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef 456 het volgende:
[..]
Jep! Gelijk heb je!![]()
En vanavond geht er nach Hause!
![]()
fuck jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee helaas moet ie dan nog voorde 3e en 4e plek spelen
Applausje voor de fransen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
applausje voor jezelf Ronaldo
Ironisch dat ze op hun eigen duikelaars-wijze worden uitgeschakeldquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:36 schreef TeazNutz het volgende:
Jammer dat Frankrijk gewonnen heeft door een penalty die ze niet hadden moeten krijgen.
Wat loopt iedereen dan te zeiken hier....quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ironisch dat ze op hun eigen duikelaars-wijze worden uitgeschakeld
het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen dan te zeiken hier....![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Afwezig het volgende:
[..]
het doel heiligt de middelen
een koekje van eigen deeg
etc
Portugal is gewoon de grootste zuigploeg van heel de wereld.
Das wat krom is recht lullen, meer niet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Afwezig het volgende:
[..]
het doel heiligt de middelen
een koekje van eigen deeg
etc
Portugal is gewoon de grootste zuigploeg van heel de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |