Nee, ik had die serieuze fora eerst allemaal uit mijn AT geflikkerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:04 schreef SomsWel het volgende:
[..]
Wat doe je? Je post in R&P. Is dit soms je darkside?
Vandaar dat je MOD van K&W bent geweestquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik had die serieuze fora eerst allemaal uit mijn AT geflikkerd![]()
Ieder zijn ding, mensen in hun waarde laten etc..?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:02 schreef type_29 het volgende:
goh leuke dingen deed jij met je vriendin![]()
snap nu ook wel enigzins waarom ze gedumpt heeft
Hier had je me alquote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Jeff1981 het volgende:
5 jaar waren we samen, elke dag, we waren onafscheidelijk. We deden letterlijk alles samen, niet zoals je in sommige relaties ziet dat de één z'n eigen ding heeft of zo. Samen World of Warcraft spelen, samen verslaafd zijn aan Final Fantasy
Ach joh, je vindt vast wel weer iemand, als die ex van je zulke streken uithaalt moet je blij zijn dat je er vanaf bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Jeff1981 het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten tot jij en type_29 in eenzelfde situatie komen![]()
Hmmmm, mijn excuses, ik neem terug wat ik hierboven gezegd heb, liet me even meeslepen... Wederom bedankt allemaal voor de steun, maakt 't leven weer wat minder zwaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Jeff1981 het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten tot jij en type_29 in eenzelfde situatie komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |