quote:Op maandag 26 juni 2006 08:43 schreef NorthernStar het volgende:
The Sun pakt uit
MADNESS .. Portugal's Luis Figo shoves his head into van Bommel
[afbeelding]
Nuts
From DAVE KIDD in Nuremburg
LUIS FIGO faces being banned for Portugal’s quarter-final against England for this appalling headbutt.
Portugal’s veteran midfielder shoved his head into the face of Holland’s Mark van Bommel.
He was booked during the 1-0 win over Holland but MUST face FIFA action after a game that saw FOUR red cards and 16 bookings.
Ja, dat willen die Engelsen maar al te graag inderdaad...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef KlootMajoor het volgende:
The sun
is da niet engels?
Is het niet zo dat Engeland tegen Portugal moet?
............al ben ik het er wel mee eens
Die gast die op Hellboy lijkt moet op de brandstapel!
Nee hoor. Ik vond de overtreding van Boula op Ronaldo ook niet kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef Thieske het volgende:
Ach, als een Nederlander het had gedaan had iedereen het ineens geweldig gevonden.
Ik heb gehoord dat die gele kaart was voor zeiken op de arbitrage en niet voor die kopstoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Het gebeurt niet, want hij heeft van die achterlijke k*tscheids al geel gehad hiervoor. Dan kunnen ze hem niet nogmaals straffen.
Gehoord van wie?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Daiha het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die gele kaart was voor zeiken op de arbitrage en niet voor die kopstoot.
Dus dan zou het nog kunnen![]()
S. Spielbergquote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef HAL9000S het volgende:
Hier kun je ig een berichtje voor 'm achterlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |