Dat klinkt goed, dus monitor naar kleurecht brengen en dan de printer ernaartoe brengen ? Heb je een linkje van het beestje ?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik ga voor beide. Bij deze bundle zit ook printercalibratie (softwarematig, maar toch).
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, dus monitor naar kleurecht brengen en dan de printer ernaartoe brengen ? Heb je een linkje van het beestje ?
Ik ben gewoon nu al nerveus.quote:
Ik heb even overwogen om er eens eentje te leen te vragen op mijn werk, maar .... die vraag is bij mezelf blijven liggen zegmaar. Zal zoiets niet flippen op mijn HP (quote:
Vindt je het wat ?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Geil! Straaljagerts!!
Ik denk helemaal ja. Het trieste is dat ik hier die f4 voor heb gekocht ooit, maar mijn broer ging met zijn Bigma in de weer (50-500), en toen bleef die 2.8 liggen, dus niet. Hij zal iets sneller en iets scherper zijn, maar ik heb altijd gehoord dat het enige echte verschil die f2.8-f4 is, ik ben die dag nooit in de buurt geweest van de f4, dus ik denk dat het op hetzelfde had neergekomen, toch jeukt het nu.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:03 schreef Jarno het volgende:
Nette platen weer el, moet ook wel een droomlens zijn ook die 2.8, maja, die haal je niet even in huis. Kun je 'm vergelijk met de 4.0 versie?
Dat hou je toch, ik heb op de grond met mijn kitlens geschoten en daar viel het me weer op dat dat ding het echt bizar goed deed, terwijl ik net had besloten dat hij dat niet is. Heb je 'em ? Zo blijf je in de weer dus, maar ooit ....quote:Op maandag 26 juni 2006 16:04 schreef Jarno het volgende:
Getverdikkie ik krijg altijd zo de jeuk van die lenzenpraat, maar ik ben nog herstellende van m'n 17-40(e)L.
Heb je op kittens geschoten?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat hou je toch, ik heb op de grond met mijn kitlens geschoten en daar viel het me weer op dat dat ding het echt bizar goed deed, terwijl ik net had besloten dat hij dat niet is. Heb je 'em ? Zo blijf je in de weer dus, maar ooit ....
Wat me tegenhoudt zijn de kosten, gewoon rustig aan, als je alles in ene hebt, heb je ... alles, hmmm.
Ja, ik wou wel een echte tele en zelfs 200 vond ik wat kort, daarom heb ik voor meer kwaliteit gekozen, de f2.8 vond ik op dat moment te duur en nu nog eigenlijk. Maar 200 is lekker en echte voor specifieke dingen, ik had op mijn laatste (stad-)trip alleen de kitlens, da's weer iets te kort, dus je bereik ligt wel goed voor nu denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Jarno het volgende:
De f4 versie wil ik nog wel eens halen voor een verre reis ofzo. Ik ben normaal niet zo van de tele, heb een lens die tot 135 gaat en daar kan ik eigenlijk alles mee.
Das een leugen! Dat heb je helemaal niet gezegd!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb net tegen Merel gezegd dat ik niks hoef.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |