trek er een sok overheenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Biancavia het volgende:
Nou, hij doet het wel, alleen het is DUUUUDUUUU DUUUUUDUUUUU DUUUUDUUUU in de meest afgrijselijk hoge schelle toon die je je voor kunt stellen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Biancavia het volgende:
Nou, hij doet het wel, alleen het is DUUUUDUUUU DUUUUUDUUUUU DUUUUDUUUU in de meest afgrijselijk hoge schelle toon die je je voor kunt stellen.
Wat een zielig ding!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een nieuwe bel. Speciaal voor jullie heb ik een video gemaakt. Het is vals, geen zoemer, maar toch acceptabel![]()
Was maar 7 euro en ook nog eens zonder draadjes
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een nieuwe bel. Speciaal voor jullie heb ik een video gemaakt. Het is vals, geen zoemer, maar toch acceptabel![]()
Dat ding klinkt alsof-ie als astma-patient net een sigaar over z'n longen heeft zitten hijsenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
wat een baggerbelquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
tsja.....dat lijkt me ¤6,95 te veelquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Vraag het eens aan die kerel die die winkel in de Elzas heeft. Maakt ook allemaal naamplaatjes voor aan de deur. Zit net voorbij de Vodafone. Misschien weet hij iets?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben alle bouwmarkten al afgeweest en bij conrad en de kijkshop hebben ze het ook niet.
Maar ik wil gewoon zo'n zoemer eigenlijk. Anders gewoon geen bel vrees ik.
Dus ik ben op zoek naar een deurzoemer, ze bestaan, als iemand weet waar ze verkocht worden dan hoor ik het graag![]()
Dat is inderdaad een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een soort ezel die een ambulancesirene in heeft geslikt..
Hij is knetterhard, daarom hangt hij ìn de meterkast.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is ie nou ook nog heel erg hard, of valt dat mee ?
Nou, ik heb al een alteratief gevonden he, dus ik ben nu niet meer op zoek naar een bel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:19 schreef kroegtijger het volgende:
Je mag wel mijn deurbel hebben....een echte zoemert, alleen gaat dat ding zo verschrikkelijk hard dat ik me elke keer de pleures schrik ervan. Zeker als ik net in de gang sta
maar zo moeilijk kan het toch niet wezen?? heeft de big boss helemaal niets dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |