ja maar jij denkt echt dat ik loop te lullen over dat ik overal ben wezen kijken he, of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef dedennis het volgende:
daarbij is zo'n buzzer van Friedland, zoals al eerder genoemd het meest simpelste belletje/zoemer dus bij een beetje zaak hebben ze die gewoon in het standaard assortiment zitten (vrij goedkoop ook nog die zoemers) Het zal dus niet zo moeilijk zijn om die te vinden.
Tip: ga langs bij de plaatselijke dhz-zaak daar hebben ze die zoemers zeker
Nee, da's niet in de buurt, helaas. Maar goed, ik ga dus morgen ff kijken voor een zoemerquote:Op maandag 26 juni 2006 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
M'n pa heeft ze gewoon in de zaak liggen die zoemers (Boxtel) weet niet of dat in de buurt is.
Oh, nou in dat geval: ga naar www.conrad.nl en vul bij zoeken het woord 'zoemer' in. En dan bedoel ik het eerste rijtje reslutaten. Kosten paar een eurotje of 2, en het zoemtquote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef Conflict het volgende:
AR, je linkje werkt dan wel niet, ik ga zeker ff kijken
kun je dan zelf niet iets in elkaar knutselen met een buzzer en een adapter?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zoek echt naar zo'n zoemer. Want die programmeerbare dingen zullen wel duur zijn denk ik. Ik ga morgen nog een keer naar de gamma![]()
da's misschien een beetje een overkillquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Allan24 het volgende:
Zo een deurbel zelf knutselen, dat er een sirene en zwaailichten afgaan, net zoiets als in een brandweerkazerne zeg maarda's wel redelijk uniek alleen je hebt er wat werk mee
[afbeelding]
Het geluid van geknakte stelen die in de prullenbak belanden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:46 schreef fietsie het volgende:
Geef je Biancavia een bos bloemen en neem je de enthousiaste reactie op:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het geluid van geknakte stelen die in de prullenbak belanden?
meestal dat er dipswitches in zitten. Zorg dat zender en ontvanger op hetzelfde kanaal zitten anders gaat ie het inderdaad niet doen. Beetje afhankelijk van de bel, maar vaak zit er nog een volume-stand op. Als die op 0 staat hoor je ook nietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:34 schreef Biancavia het volgende:
We hebben net een draadloze dingdong gekocht die het niet doet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn excuses voor deze volledig loze opmerking, maar ik zit hier in een volle studiezaal en ik ben net half gestikt in een slok water bij het lachen om het ding-dong-probleem..
.
.
(Sorry mensen om me heen.)
Ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
In mijn oude huis hadden we gewoon zo DEEEEEEEUH, zo'n soort harde zoem, wel super irritant trouwens, maarja wle passend aan jullie keuze![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |