Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgende etappe Mart?
Ik hoop toch op een bergetappe, Mart verveelt zich, als je de parkoers halverwege de dag nog een keertje narijdt(het waait , figure thet out), kan hij hem net zogoed verslaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
De reden dat ik niet naar Ducrot en Dijkstra ga zitten luisteren... ik kijk elke dag Sporza en dat is 100 maal betere verslaggeving.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
IN de bergetappes gaat hij helemaal los, dan zijn alle lossers karaktermensen, net als diegene die aan het elastiek hangen en diegene die zich in dienst van een andere nog op kop van de groep weten te zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Nieuwe Tussenstand:
Vraag 6 ("Wat een finale!"): In de tweede etappe
Vraag 9 (hongerklop): 1 keer
Vraag 10 (10 km/minuut): 2 keer
Vraag 12 (karaktermens): 5 keer
Vraag 13 ("mag je zeggen dat"): 7 keer
De prono-productie stokt bij Herbert. Hij heeft het al een tijdje niet meer over karaktermensen enzo
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Nieuwe Tussenstand:
Vraag 6 ("Wat een finale!"): In de tweede etappe
Vraag 9 (hongerklop): 1 keer
Vraag 10 (10 km/minuut): 2 keer
Vraag 12 (karaktermens): 5 keer
Vraag 13 ("mag je zeggen dat"): 7 keer
De prono-productie stokt bij Herbert. Hij heeft het al een tijdje niet meer over karaktermensen enzo
Ik wachte er ook al op toen ik het tijdsverschil zag.quote:
Check.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Baraja het volgende:
Ik mis ook nog de vraag:
Hoe vaak zegt Herbert: "Mocht u later hebben ingeschakeld?" En dan volgt er een gedetailleerd resumé van 20 minuten. Dit procédé herhaalt zich enkele keren per dag.![]()
Idd, als je het achteraf hoort, hoor je nog veel meer hoe zijn niveau is.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Herbert was OK. zie nu een terugblik op de eerste week. Die kameel weet nog niet eens dat je in de laatste 3 km bij een val geen tijd verliest. Hij denkt nog steeds dat het binnen de laatste km geldt.
SCHANDALIGquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef maril het volgende:
Nou ,ik heb begrepen dat hebert 3 weken lang ons mag plezieren hij is dus de opvolger van Mart Smeets, gefeliciteerd NOS
Ikheb net toch ff een mailtje gestuurd, hoe ik er over denkquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
idd je merkt het echt aan maarten dat hij veel beter is met mart erbij
ik kijk al tijden naar de belg hoewel dat ook niet geweldig is vind ik
ik zat te denken om herbert eens een persoonlijke brief te sturen omdat onze mails naar de NOS niet hebben gewerkt
misschien met wat tips voor verbetering, maar ik weet niet of het nog wel mogelijk is
zijn hele stem bevalt me eigenlijk al niet
mart is gewoon ook een autoritair figuur
Een paar bergetappes toch wel hè, maar goed wat dacht je van Jeroen Koster.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef wimderon het volgende:
Niet dat ik de grootste Herbert-fan ben, integendeel zelfs, maar wie zouden jullie dan graag zien. Ik bedoel, het is niet realistisch om te denken dat Mart een hele tour zal doen, hoe graag 'men' het ook zou willen, wie zien jullie dan als optie...?
Ik vond Renaat en met name Uytterhoeven in de Giro een stuk prettiger dan Wuyts, zeker als Hans de Clercq daar ook nog eens naast zit, wat vanaf vandaag het geval is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:12 schreef JohnDDD het volgende:
ik moet zeggen dat ik die Michiel Wuyts en die andere vent die erbij zit wel ok vindt maar dan toch eigenlijk ook niet geweldig
kijk vroeger toen mart en jean er nog waren, bij bergetappes vanaf 11.00 uur in de ochtend, dan ging elke wielerliefhebber daar echt voor zitten. heerlijk sfeertje
Krijgen we uren lang bespiegelingen over welke doping de koploper gebruikt heeft. Laat maar John.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
Zal ik het zelf maar doen dan? Ik heb toch geen studie afgemaakt.
Nelissen vind ik dus nog minder dan Herbert. Van een oud-renner verwacht je toch wat meer verhalen over de techniek en het spel in het peloton bijvoorbeeld, dat hoor je bijna nooit van 'm, dat moet dan bijvoorbeeld een Blijlevens doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind danny nelissen eigenlijk wel een goeie
kijk hij is niet perfect, maar op een bepaalde manier heeft hij wel een prettige stem, en een goede uitstraling...
hij straalt wel iets van authoriteit uit, hij lijkt me wel intelligent en ook wel vriendelijk
maar niet met blijlevens erbij
laatst hadden ze tijdens de giro telkens ruzie, grappig maar wel vervelend
echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Krijgen we uren lang bespiegelingen over welke doping de koploper gebruikt heeft. Laat maar John.
De uitzending was nog geen minuut oud toen Herbert al even zei dat de renners niet gevaarlijk waren voor het klassement en dat Knees de best geplaatste was op 5 minuut nogwat.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Falco het volgende:
De hoe vaak-vragen
Vul bij deze categorie gewoon simpel in hoe vaak datgene wat gevraagd wordt, ter sprake komt
9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?
10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde?
11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui."
12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'?
13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?'
Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Oja hier vind je het parcours van de Tour. Is wel handig om te gebruiken denk ik.
Extra topic dusAls het oude Herbert-topic vol is, kan hier verder in gepost worden, maar van mij mag het nu ook wel in dit topic
.
Ah eindelijk, de verschillen zijn nu ook wel gemaakt om Herbert dit te laten zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De uitzending was nog geen minuut oud toen Herbert al even zei dat de renners niet gevaarlijk waren voor het klassement en dat Knees de best geplaatste was op 5 minuut nogwat.
Nou ja, minder dan Herbert vind ik absoluut niet, maar ook zeker geen goede inderdaad. Maar goed hij kan ook geen langere verhalen gaan vertellen omdat er dan 3x reclame is geweest en 5x onderbroken is geweest door zijn huidige co-commentator, voordat hij uitverteld is...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nelissen vind ik dus nog minder dan Herbert. Van een oud-renner verwacht je toch wat meer verhalen over de techniek en het spel in het peloton bijvoorbeeld, dat hoor je bijna nooit van 'm, dat moet dan bijvoorbeeld een Blijlevens doen.
"Het bekende rekensommetje" is nog twee keer herhaald door Herbertquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:12 schreef sportfreak het volgende:
Daar was ie weer: de 1 minuut per 10 km regel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |