abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:19:01 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39307760
De 10km.1min. zegt 'ie elke etappe wel als er iemand voorop is, doorgaans meerdere keren .

Nutteloze gegevens over renners komen ook meerdere keren per etappe voor en de karaktermensen zijn ook niet aan te slepen . Ik denk dat ik nog laag zit.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39307807
tvp.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_39310696
ik heb het al in het andere topic gpost, ik hoop dat dat goed genoeg is
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:48:40 #29
127004 maril
Smeetsfan
pi_39311140
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:14 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het al in het andere topic gpost, ik hoop dat dat goed genoeg is
Kopieer het hier naar toe is wel zo overzichtelijker.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:51:01 #30
127004 maril
Smeetsfan
pi_39311174
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Hmm, dus dat je elke dag voorspelt wat Herbert nu weer gaat bazelen? Dat wordt vrees ik teveel werk voor mij om bij te houden . Idee is wel leuk, dat wel.
Het is een idee hoor maar er zijn best wat meer users die tellingen bijhouden leuk vinden , misschien kun je het vragen of zij mee willen helpen tellen?
ik vind het dus niet leuk(tellen dan) , dat voor de duidelijkheid
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:14:55 #31
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39326991
Maarten?
pi_39331479
Wat een idee
Heerlijk gewoon.

Zal later eens wat antwoorden gaan geven
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39345210
In welke etappe-vragen
De bedoeling bij deze categorie is te melden in welke etappe jij denkt dat Herbert voor het eerst gaat vertellen over datgene wat gevraagd wordt.

1. In welke etappe verhaalt Herbert het overbekende CSC-verhaal. Ivan Basso, die niet kon zwemmen en van een rots moest springen enzo . Etappe2

2. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen? Etappe 5

3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)? Etappe4

4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Etappe 3

5. Bij welke etappe vraagt Herbert zich af waar de vader van Voeckler nou toch is?Etappe 10

6. In welke etappe brult hij voor het eerst hoe geweldig de finale wel niet is? Etappe 3

7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake Etappe 14

8. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht? Etappe 2

De hoe vaak-vragen
Vul bij deze categorie gewoon simpel in hoe vaak datgene wat gevraagd wordt, ter sprake komt

9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake? 4 keer

10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde? 12 keer

11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui." 30 keer

12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'? 11 keer

13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?' 52 keer

Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat? Dat de noor Husthof zo'n krachtmens is.
[/quote]
pi_39345269
1 t/m 8: In de eerste etappe.
9 t/m 13: Gemiddeld 5 keer per etappe.
14: Geen Armstrong derbij.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39348104
verdikkeme existenz, die nummer 14 van jou is een erg goede! Ik heb hier mijn eerdere antwoorden gekopieerd uit het andere topic; ik wil jouw antwoord graag overnemen bij 14, is dat geoorloofd? Ik kan het wel anders formuleren? Als je zegt dat je het niet netjes vindt, dan neem ik mijn originele antwoord wel...

In welke etappe-vragen
1. 11e etappe
2. Niet
3. 4e etappe
4. de individuele tijdrit, etappe 7 (nee dat is een grapje, mijn echte antwoord is etappe 10)
5. Proloog
6. Etappe 1
7. Proloog
8. Verbaal, etappe 11

De hoe vaak-vragen
9. 3 keer
10. 15 keer
11. 27 keer
12. 5 keer
13. 21 keer

Extra vraag
14. Afwezigheid Armstrong en de opvolging van Armstrong binnen de DSC ploeg
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:58:19 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39348413
Dubbele antwoorden op de extra vraag zijn natuurlijk geoorloofd
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_39348744
Ik zal wel niet vaak naar die Herbert gaan luisteren, want ik kijk altijd naar de Belg

1. etappe 1
2. -
3. etappe 1
4. etappe 10
5. bij de ploegenpresentatie
6. etappe 10
7. etappe 3
8. etappe 10
9. 10x
10. 40x
11. 120x
12. 30x
13. 25x
14. dat armstrong zo goed was en dat niemand zo'n karakter heeft als hij.
pi_39349689
1. 11e Etappe
2. 1e Etappe
3. 1e Etappe
4. 10e Etappe
5. 2e Etappe
6. 3e Etappe
7. 1e Etappe
8. Niet
9. 9x
10. 22x
11. 67x
12. 43x
13. 44x
14. Ooperaatsjon Puerwtoooooo/Doping
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:07:46 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39350507
Al 17 deelemers, dat moeten er meer worden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:13:34 #40
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39354352
Ik heb na het lezen van dit topic, nu al een jasje uitgedaan. Geen zin erin om er nog een snok aan te geven.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:19:28 #41
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39354582
Zijn er nog mensen die naar de NOS kijken ipv naar de Belg?
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:50:15 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39355632
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de NOS kijken ipv naar de Belg?
Alsof de Boonenshow zaligmakend is

Hmm... misschien toch wel .
pi_39361521
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Alsof de Boonenshow zaligmakend is

Hmm... misschien toch wel .
Je zou natuurlijk ook een prono Wuyts against Dijkstra, wie is het meest /minst te pruimen.
pi_39370930
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
verdikkeme existenz, die nummer 14 van jou is een erg goede! Ik heb hier mijn eerdere antwoorden gekopieerd uit het andere topic; ik wil jouw antwoord graag overnemen bij 14, is dat geoorloofd? Ik kan het wel anders formuleren? Als je zegt dat je het niet netjes vindt, dan neem ik mijn originele antwoord wel...

In welke etappe-vragen
1. 11e etappe
2. Niet
3. 4e etappe
4. de individuele tijdrit, etappe 7 (nee dat is een grapje, mijn echte antwoord is etappe 10)
5. Proloog
6. Etappe 1
7. Proloog
8. Verbaal, etappe 11

De hoe vaak-vragen
9. 3 keer
10. 15 keer
11. 27 keer
12. 5 keer
13. 21 keer

Extra vraag
14. Afwezigheid Armstrong en de opvolging van Armstrong binnen de DSC ploeg
Zolang ik er geen copyright op heb aangevraagd, kan ik ook niets verbieden en er geen geld voor vragen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39371838
In welke etappe-vragen
De bedoeling bij deze categorie is te melden in welke etappe jij denkt dat Herbert voor het eerst gaat vertellen over datgene wat gevraagd wordt.

1. In welke etappe verhaalt Herbert het overbekende CSC-verhaal. Ivan Basso, die niet kon zwemmen en van een rots moest springen enzo . Proloog

2. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen? Etappe 2

3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)? Etappe 5

4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Etappe 12

5. Bij welke etappe vraagt Herbert zich af waar de vader van Voeckler nou toch is?Etappe 3

6. In welke etappe brult hij voor het eerst hoe geweldig de finale wel niet is? Etappe 3

7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake Etappe 3

8. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht? helaas niet deze tour. Zie het wel gebeuren dat Ducrot het halverwege een uitzending (bergetappe met riviertje0 voor gezien houdt wegen het kayakken

De hoe vaak-vragen
Vul bij deze categorie gewoon simpel in hoe vaak datgene wat gevraagd wordt, ter sprake komt

9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake? 12 keer

10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde? 25 keer

11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui." 42 keer

12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'? 23 keer

13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?' 67 keer

Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat? vanwege de uitsluiting van vele topper wordt Casar de eerste Franse winnaar sinds jaren. Het Lemond - Fignon verhaal wordt heet verhaal van deze tour.
[/quote]
[/quote]
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_39372481
1. In welke etappe verhaalt Herbert het overbekende CSC-verhaal. Ivan Basso, die niet kon zwemmen en van een rots moest springen enzo . Als hij wel meedoet bij de proloog, als hij niet meedoet dan in etappe 2 als er een CSC vooruit is

2. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen? Etappe 1

3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)? Etappe 3

4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Dat bussen begint bij de Haut Levee ofzo?? Zabel sprint echter zelfs in Pau nog mee??

5. Bij welke etappe vraagt Herbert zich af waar de vader van Voeckler nou toch is? Niet

6. In welke etappe brult hij voor het eerst hoe geweldig de finale wel niet is? Proloog:

7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake De proloog (mits hij in beeld komt) dan is het bruggetje naar de TT van vorig jaar gelegd blablabla

8. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht? Niet, ze slaan hun handen in de lucht van verbazing als ze weer hetzelfde horen

De hoe vaak-vragen

9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake? 25x

10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde? 150x, in elke niet bergetappe zeker elke tien kilometer 1 keer ofzo, en in de bergetappes zal er wel verteld worden dat het deze keer NIET opgaat.

11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui." 210x

12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'? 25x

13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?' 120x

Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat? Ik laat me verrassen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:45:22 #47
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39377194
Goed topic, misschien dat ik ga meedoen.

Is het trouwens van tevoren bekend welke etappes Herbert gaat verslaan?
pi_39377295
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:45 schreef Trancelocator het volgende:
Goed topic, misschien dat ik ga meedoen.

Is het trouwens van tevoren bekend welke etappes Herbert gaat verslaan?
Allemaal toch?
sig verwijderd door FA
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:50:57 #49
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39377414
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Allemaal toch?
Meen je dat nou?

Ik weet dat er vorig jaar een aantal Herbertloze dagen waren.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 02:24:31 #50
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_39379533
Mart Smeets samen met Herbert
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')