abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39245787
Bij de Kijkshop zag ik dat de Ab King Pro in de aanbieding was

Wie heeft hier ervaring mee? ( dus iedereen die alleen de reclame heeft gezien of mensen die hem na 2 keer gebruiken in de kast hebben gelegd hoeven niet te reageren) Hoe lang deed je het per dag, welke oefeningen deed je er op, na hoeveel tijd merkte je resultaat? ( Met resultaat bedoel ik een strakkere buik, afvallen zul je er niet van doen)
pi_39247265
werkt wel beetje hoor, ik gebruik het bijna dagelijks maar niet heel lang want ik heb daar geen zin in
je krijgt wel een beetje buikspieren, denk alleen dat jij dat niet wilt
welke oefeningen? gewoon liggen zoals dat 1e plaatje, wist niet dat er andere oefeningen waren maar zal ze eens proberen
pi_39247445
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:31 schreef linuxje het volgende:
werkt wel beetje hoor, ik gebruik het bijna dagelijks maar niet heel lang want ik heb daar geen zin in
je krijgt wel een beetje buikspieren, denk alleen dat jij dat niet wilt
welke oefeningen? gewoon liggen zoals dat 1e plaatje, wist niet dat er andere oefeningen waren maar zal ze eens proberen
ik wil juist wel buikspieren, anders ga ik ze toch niet trainen?
pi_39247563
er zijn ook meerrrr dan genoeg oefeningen die je gewoon op een handdoek/matje kan doen, kun je van het geld weer een keer een leuke avond stappen (voor mij een bier aub).
onder
pi_39247585
Ik gebruik het ding dagelijks een minuut of 15,naast m'n gewone trainingen erbij,dat wel.
Het werkt wel,maar dat ligt natuurlijk aan je eigen inzet.
Maar een superstrakke buik,krijg je naar mijn mening, niet alleen met gebruik van dit apparaat.
pi_39247622
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef EnniroC het volgende:
Ik gebruik het ding dagelijks een minuut of 15,naast m'n gewone trainingen erbij,dat wel.
Het werkt wel,maar dat ligt natuurlijk aan je eigen inzet.
Maar een superstrakke buik,krijg je naar mijn mening, niet alleen met gebruik van dit apparaat.
Ik was ook niet van plan om alleen dat apparaat te gebruiken hoor, ik sport daarnaast ook nog 3-4 keer in de sportschool ( Bodypump/Bodystep enzo)
  maandag 26 juni 2006 @ 13:45:57 #7
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39247806
je wilt echt zo'n ding kopen

[ Bericht 5% gewijzigd door Gizmo112 op 26-06-2006 13:51:31 ]
Tot zover de kwaliteitspost
pi_39247863
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:45 schreef Gizmo112 het volgende:
je wil ech zo'n ding kopen
zo te horen kun je er best goeie resulaten mee krijgen als je het echt gebruikt, dus dan is het geen weggegooid geld toch
pi_39247929
Ik gebruik hem ook, en ik doe altijd de eerste oefenen en de 6e (die is heel effectief). En bij mij werkt ie wel. top apparaat!
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39248000
al talloze keren bewezen dat gewone crunches(technisch goed uitgevoerd wel) meer dat 50% effectiever zijn dan al die ab-spullen

En een strakkere buik is gewoon afvallen, heeft niks met buikspieren te maken
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_39248020
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik wil juist wel buikspieren, anders ga ik ze toch niet trainen?
ja maar ik bedoel dat je sixpack krijgt enzo
  maandag 26 juni 2006 @ 13:53:36 #12
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_39248117
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik was ook niet van plan om alleen dat apparaat te gebruiken hoor, ik sport daarnaast ook nog 3-4 keer in de sportschool ( Bodypump/Bodystep enzo)
Hebben jullie na die klasjes dan geen Abs Attack of buikspierkwartier of wat dan ook?
Das veel effectiever. Bovendien hoef je je buikspieren toch maar 2 a 3 keer in de week te trainen.
pi_39248148
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik gebruik hem ook, en ik doe altijd de eerste oefenen en de 6e (die is heel effectief). En bij mij werkt ie wel. top apparaat!
Fijn om te horen

En voor iedereen die zegt dat gewone crunches beter zijn, dan krijg ik altijd na een tijdje last van me rug/nek en ik denk dat dat met zo'n apparaat minder snel zal gebeuren en dat ik de oefeningen dus beter uit kan voeren en dus meer resultaat zie
pi_39248178
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Hebben jullie na die klasjes dan geen Abs Attack of buikspierkwartier of wat dan ook?
Das veel effectiever. Bovendien hoef je je buikspieren toch maar 2 a 3 keer in de week te trainen.
Nope, dat doen ze bij mijn sportschool niet nee. Bij Bodypump en Bodystep heb je wel 1 buikspiernummer op het eind, maar dat is ook maar 4-5 minuten ofzo
pi_39248330
"Abs are made in the kitchen".

pi_39267795
nog meer mensen met ervaring met de Ab King Pro?
pi_39279584
Ik denk dat ik hem vanmiddag gewoon ga kopen, want heb wel erg veel positieve ervaringen gehoord inmiddels
pi_39285573
en ik heb hem gekocht Zal hem zo es in elkaar gaan zetten, wat een enorme doos trouwens de doos mee naar huis toe krijgen was al goed voor je lichaam
pi_39285962
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Sylvana het volgende:
en ik heb hem gekocht Zal hem zo es in elkaar gaan zetten, wat een enorme doos trouwens de doos mee naar huis toe krijgen was al goed voor je lichaam
succes en trainze!
pi_39287834
Hhm, k heb hem nou bijna in elkaar, alleen die bovenste stang die je met je handen vast houdt lukt niet Moet je aan de ene kant vastmaken door de buis met pinnetje in een gaatje te stoppen ( ) maar dat lukt me dus met geen mogelijkheid, die pin wil er dus niet in Zo maar es kijken of me huisgenootje het wel lukt En ik kom 1 pin tekort, dus nou kan ik dat voetending niet vastmaken :S
pi_39288908
Zo, hij is in elkaar, gewoon maar ff een potlood als pen gebruikt voor die voetensteun

In het boekje dat er bij zit staan ook allemaal oefeningen, maar denk dat ik eerst maar gewoon de normale oefeningen ga doen, zoals die eerste paar plaatjes in me eerste post
pi_39296281
Het is veel beter voor je rug en nek omdat die ondersteunt worden

Maar wat je nu dus niet moet gaan doen is jezelf omhoog trekken met je armen (dat doet iedereen die hem voor het eerst probeert ) maar echt jezelf met je buik omhoog trekken en dan de plank waar je opligt naarboven trekt, dit moet je eigenlijk met 2 vingers kunnen doen anders doe je de oefnening verkeerd
pi_39296341
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is veel beter voor je rug en nek omdat die ondersteunt worden

Maar wat je nu dus niet moet gaan doen is jezelf omhoog trekken met je armen (dat doet iedereen die hem voor het eerst probeert ) maar echt jezelf met je buik omhoog trekken en dan de plank waar je opligt naarboven trekt, dit moet je eigenlijk met 2 vingers kunnen doen anders doe je de oefnening verkeerd
Ja, I know, anders dan train je je armspieren ipv je buikspieren Maar ik heb hem net een kwartiertje gebruikt en me buikspieren branden echt, een heerlijk gevoel Dan merk je tenminste dat je het niet voor niks hebt gedaan
pi_39304426
zo iets hebben ze bij fitness,
ik vind zelf doen veel beter werken eigenlijk
pi_39304462
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, I know, anders dan train je je armspieren ipv je buikspieren Maar ik heb hem net een kwartiertje gebruikt en me buikspieren branden echt, een heerlijk gevoel Dan merk je tenminste dat je het niet voor niks hebt gedaan
Dat bedoel ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')