Het is een excerpt uit een Engels toneelstuk, vandaar. Het hele stuk kent nog een paar vrouwen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag, waarom vrouw 1, als er maar eentje is?
En ik denk dat de mannen met elkaar naar huis gaan.
Omdat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:16 schreef p-etr-a het volgende:
Man 2.
Ik dacht dat Man 2 haar eigen man is, omdat Man 1 het niet kan zijn. Die heeft een grote penis en dat heeft ze nou nog nooit gehad.quote:
Zei man 2 dat niet tegen man 1?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat Man 2 haar eigen man is, omdat Man 1 het niet kan zijn. Die heeft een grote penis en dat heeft ze nou nog nooit gehad.
Ik denk het niet. Vrouw 1 zegt dat het niets uitmaakt, Man 2 reageert op haar door te zeggen dat het natuurlijk wel uitmaakt.quote:
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vrouw 1 zegt dat het niets uitmaakt, en Man 2 reageert op haar door te zeggen dat het natuurlijk wel uitmaakt.
Bravo!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef snotje het volgende:
Verhaal is kloar! Ik ga het nu meelen.
Nog een krappe week.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, klote, tot wanneer hebben we?
Misschien onder het bed?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, tijd zat.
Ik kan alleen mijn inspiratie niet vinden.
Daar woont al een monsterquote:
Hm, you just got my mind workingquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, you just got my mind working. Morgen begin ik, vannacht het idee laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, die met de ballen in de bek.
Deadlines werken wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef _Arual_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |