Ja klopt, ik vind het schrijven niet zo geweldig. Ik doe het toch voor het resultaat! Oh en het nadenken over een verhaal vóór het schrijven vind ik ook leuk.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Toch veel mensen met een beetje hetzelfde probleem.
We zien wel op tegen het schrijven, maar we zijn zo blij met het resultaat.
Of juist helemaal niet.
Interessant.
Precies.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het schrijven niet zo geweldig. Ik doe het toch voor het resultaat! Oh en het nadenken over een verhaal vóór het schrijven vind ik ook leuk.
Nou, ik vind het schrijven zelf wel oke. Maar als ik iets hebt waar ik wel blij mee ben dan is het meestal nog niet 'af', zeg maar. Bijvoorbeeld ik heb een 'hoofdstuk' 'af' maar dan stopt het.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het schrijven niet zo geweldig. Ik doe het toch voor het resultaat! Oh en het nadenken over een verhaal vóór het schrijven vind ik ook leuk.
Ik heb het een tijdje terug gelezen en herinner het me ook zoals jij het beschrijft.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
erm dat verhaal waar ik het linkje eerder voor gaf heb ik afgemaakt en nooit weer aangeraaktHet was echt iets wat er uit moest een idee dat eruit moest
En toen was het af
Ik was er niet trots op noch teleurgesteld ... het schrijven was meer een soort meditatie dan iets anders .. telkens een stukje muziek luisteren en dan het verhaal erop inproviseren ... zoals ik al zei ik was op het einde zelf benieuwd hoe het zou aflopen (het is een beetje thriller achtig) het de laatste paar pagina's vond ik gewoon spannend om te schrijven omdat ik niet wist wat er ging gebeuren.
Al met al een leuke ervaring
Maar dan kun je er alsnog een hoop in veranderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
ik vind schrijven juist leuk, als ik maar weet waar het heen moet gaan, maar als ik het later teruglees dan gruwel ik bijna
dat vind ik dan weer verschrikkelijk. het moet er gewoon in één keer goed staan, zonder gaten in het verhaal, continuiteitsfoutjes en rare gedachtekronkelsquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar dan kun je er alsnog een hoop in veranderen.
Dat vind ik ik dat altijd wel leuk om te doen, priegelen met zinnetjes en woorden net zolang tot het er naar mijn zin staat.
Ik ben ook vrij gehaast qua schrijfstijl, helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer verschrikkelijk. het moet er gewoon in één keer goed staan, zonder gaten in het verhaal, continuiteitsfoutjes en rare gedachtekronkels
Ben je de eerste? Ik weet het niet meer precies, maar ik vind je wel snel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb m'n verhaal nog voor de laatste keer doorgelezen, een paar woorden veranderd en ingestuurd.
Anders blijf ik bezig.
Ja, ik sta versteld van mezelf!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ben je de eerste? Ik weet het niet meer precies, maar ik vind je wel snel.
Tja, dat krijg je als je niets móet.quote:Hoewel ik mezelf op dit moment echt een lui kreng vind. Hele dagen vrij, en toch nog geen letter op papier!
Hulde!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik sta versteld van mezelf!
Maar ik had zoiets van, eerst dat 'twee' verhaal af, dan kan ik verder met m'n 'boek'.
Irritant is dat ja. Van gekheid weet ik niet meer wat ik moet doen soms, maar toch heb ik nog niet eens Word geopend de afgelopen week.quote:Tja, dat krijg je als je niets móet.
Dat komt welquote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ben je de eerste? Ik weet het niet meer precies, maar ik vind je wel snel.
Hoewel ik mezelf op dit moment echt een lui kreng vind. Hele dagen vrij, en toch nog geen letter op papier!
Dankjewel voor je bemoediging.quote:
Slechts een gedicht ingestuurd waar ik nog niet echt tevreden over ben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel voor je bemoediging.![]()
Ik moet het natuurlijk zelf doen, maar ik heb nog geen wedstrijd overgeslagen en ben dat nu ook zeker niet van plan. Dus inderdaad, het komt wel.![]()
Hoe vordert het bij jou?
Misschien helpt dit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta stil. Noem het een writers-block, inspiratieloos, gebrek aan creativiteit, maar ik ga helemaal stil.
ik noem het lui..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta stil. Noem het een writers-block, inspiratieloos, gebrek aan creativiteit, maar ik ga helemaal stil.
Het onderwerp is "Twee" en je kunt tot de 22e insturen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
Ik heb veel gemist. Is er alweer een nieuwe wedstrijd enzo?
Oeh, tof onderwerp!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het onderwerp is "Twee" en je kunt tot de 22e insturen.
Ik noem het nuchter.quote:
Je kunt nog makkelijk met deze ronde meedoen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik hoor/lees nu pas van deze wedstrijd en wil dat wat beter gaan volgen.
Inderdaad, ik ben ook nog niet begonnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kunt nog makkelijk met deze ronde meedoen.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kunt nog makkelijk met deze ronde meedoen.![]()
Ha, sterkte enzo, en moge je rechterarm er sterker uitkomen dan dat hij al wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ving van de week een gesprek op in de wachtkamer bij het bloedprikken. Dat inspireerde mij voor een verhaal. Alleen typt het zo rot met alleen mijn linkerhand, dus ik hoop dat het op tijd af te krijgen is.
Het is een excerpt uit een Engels toneelstuk, vandaar. Het hele stuk kent nog een paar vrouwen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag, waarom vrouw 1, als er maar eentje is?
En ik denk dat de mannen met elkaar naar huis gaan.
Omdat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:16 schreef p-etr-a het volgende:
Man 2.
Ik dacht dat Man 2 haar eigen man is, omdat Man 1 het niet kan zijn. Die heeft een grote penis en dat heeft ze nou nog nooit gehad.quote:
Zei man 2 dat niet tegen man 1?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat Man 2 haar eigen man is, omdat Man 1 het niet kan zijn. Die heeft een grote penis en dat heeft ze nou nog nooit gehad.
Ik denk het niet. Vrouw 1 zegt dat het niets uitmaakt, Man 2 reageert op haar door te zeggen dat het natuurlijk wel uitmaakt.quote:
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vrouw 1 zegt dat het niets uitmaakt, en Man 2 reageert op haar door te zeggen dat het natuurlijk wel uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |