Hm, ik zal het nog eens nakijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom op andere punten uit dan Biancavia![]()
De grote TTK wedstrijd
(nog een derde persoon die wil tellen?)
Ik zag alleen twee keer reizen? Dan heb ik niet goed gekeken, mijn excuses.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef DaMart het volgende:
Isa, waarom staat mijn reserve-onderwerp er niet ook tussen?
Dan had ik het reserve-onderwerp zeker alleen bij het verhaal gezet? Het had in ieder geval bij alle mailtjes gemoeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag alleen twee keer reizen? Dan heb ik niet goed gekeken, mijn excuses.
Zaterdag begint de inzendperiode dus, en meestal is de inzendtijd zo rond de 20-25 dagen, dacht ik. Maar de deadline wil nog wel eens wat zwabberen, afhankelijk van een of meerdere inzenders die nog niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang krijgen we dan de tijd om in te zenden (ik ben een newbie)?
dan doen we kop of muntquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:19 schreef Biancavia het volgende:
'Grenzeloos' en 'Twee' zijn niet echt makkelijk te combineren onderwerpen.
Wat doen we nu als de stand weer gelijk is?
Goed plan!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee is de muntzijde, vind ik. Want munt is tof en wint vaker.
En wat is het geworden? Of zijn we nog gewoon aan het stemmen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed plan!!
Ik ga wel voor de webcam zitten en de munt opgooien
Tot zaterdag nog, twee en grenzeloos staan nog gelijk. Ik hoop op twee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En wat is het geworden? Of zijn we nog gewoon aan het stemmen?
* _Arual_ is te lui om in ander topic te kijken...
Er zit maar één ding op; vechtenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:37 schreef Augustina het volgende:
Ik hoop op grenzeloos. Twee vind ik te voorspelbaar als onderwerp.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:37 schreef Augustina het volgende:
Ik hoop op grenzeloos. Twee vind ik te voorspelbaar als onderwerp.
Water & Vuur was wat dat betreft bij toeval ideaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou eigenlijk niet willen dat we (weer) een gecombineerd onderwerp krijgen, want deze zijn zo onsamenhangend.
Regen & Nacht pasten ook goed bij elkaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Water & Vuur was wat dat betreft bij toeval ideaal.
Da's wel paradoxaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het grenzeloos wordt, betekent het dan ook dan je eigenlijk vrij spel hebt wat betreft onderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |