waarom stond Scolari eigenlijk te blaffen tegen Bassie?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef oowmaah het volgende:
hij was bang voor die pitbull langs bij de dugout
Adriaan had z'n hondenbrokken verstopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
waarom stond Scolari eigenlijk te blaffen tegen Bassie?
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Adriaano had z'n hondenbrokken verstopt.
En ik keek in mijn glazen bol!quote:
Men, die zingen zo van "met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie" maar dat deden we nietquote:Op maandag 26 juni 2006 23:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En ik keek in mijn glazen bol!
hoezo heeft Appie hap dat beloofd? Die denkt alleen maar aan zijn wuppie's
Maar dat is omdat de Wuppie's zijn uitverkocht!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Men, die zingen zo van "met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie" maar dat deden we niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratieloos!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:47 schreef MrMoon het volgende:
Zoo die scheids had wel lef om die keeper van Portugal voor de 2de keer geel te geven wegens tijdrekken hè? Damn fantastische scheidsrechter... geweldig hoe hij die Portugezen naaide...
Ivanov
![]()
Die Figo kan trouwens ook echt niet keepen zeg damn...Ja die blunder in de 90ste minuut waardoor we konden verlengen en waarin Vennegoor die prachtige zuivere hattrick maakte... Nee die Figo kan echt niet keepen...
Nu die Engelsen nogDat wordt een makje denk ik..Die hebben het hele toernooi nog niks laten zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |