Tant mieuxquote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want Portugal gaat in het vervolg van het toernooi nog last krijgen van die berg kaarten.
ja strak planquote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie verzint een ludieke actie?
Slaapmutsje nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:57 schreef Robocock het volgende:
Ik kan niet slapen door die vent![]()
![]()
veels te opgefokt
is wel zo jaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Volgens mij is meer dan 90% van die kaarten volgens het boekje.. De wedstrijd dus integraal bekijken zonder de adrenaline die er nu is en dan zul je het zelf zien. Het was ook een lastige wedstrijd om te fluiten hoor, zeker met zo`n harde slotfase.
Eigen schuld van de scheidsrechter hij verloor eigenlijk in het begin al volledig de controle en het overwicht in de wedstrijd. Voor overtredingen die niks waren gaf hij geel, voor harde overtredingen die rood hadden moeten zijn gaf hij niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Volgens mij is meer dan 90% van die kaarten volgens het boekje.. De wedstrijd dus integraal bekijken zonder de adrenaline die er nu is en dan zul je het zelf zien. Het was ook een lastige wedstrijd om te fluiten hoor, zeker met zo`n harde slotfase.
komkommer tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef koffiegast het volgende:
Ach die portugezen liggen volgend wedstrijd er wel uit,
we kunnen het van een ander opzicht bekijken..minder oranje gezeik nu, welkom terug kwaliteit tv (of naja betere kwaliteit dan nu)
hehe als je op 4 rode kaarten gewed had wa s je nu miljonair geweest want welke geesteleke goede scheids geeft nou 4 rooie prentenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Robocock het volgende:
Yes15 euro gewonnen bij Unibet omdat ik gewed had op minstens 1 rode kaart
![]()
![]()
makkelijk verdiendquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Robocock het volgende:
Yes15 euro gewonnen bij Unibet omdat ik gewed had op minstens 1 rode kaart
![]()
![]()
Ja, als ik verder geen miljard euro had ingezet op een winst van Nederlandquote:
Dan nog.. Die scheidsrechters krijgen instructies van de FIFA, dus die moeten ze nakomen en anders zijn ze hun "finaleplaats" kwijt. Ze moeten gewoon snel geel geven voor de meest domme dingen en dat is niet hun fout. Dat je die wedstrijd niet meer onder controle hebt is puur chaos en hectiek, ga er zelf maar eens aan staan. Het zijn ook maar mensen. Naar mijn mening heeft ie het nog best goed gedaan en was het meerendeel van de kaarten gewoon terecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Eigen schuld van de scheidsrechter hij verloor eigenlijk in het begin al volledig de controle en het overwicht in de wedstrijd. Voor overtredingen die niks waren gaf hij geel, voor harde overtredingen die rood hadden moeten zijn gaf hij niks.
Oneens.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je kan hoog of laag springen, maar de uitschakeling is terecht.
Het is dat Portugal het niet verdient om door te gaan maar Nederland heeft het gewoon niet.
Door de spitsen die het net niet wisten te vinden, en niet anders.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oneens.
We zijn daadwerkelijk genaaid waar we bijstonden.
mee eensquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oneens.
We zijn daadwerkelijk genaaid waar we bijstonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |