quote:Je score is 159
Je hebt er 5 minuten over gedaan!
Je hebt 28 vragen goed beantwoord van de 33,
daarom heb je uitmuntende mogelijkheden om de echte Mensa test met goed gevolg te maken
Wil je uitgenodigd worden voor een Echte IQ test onder leiding van de Mensa Psycholoogstuur dan een mailtje met naam en adres en score aan secretaris@mensa.nl
De gemiddelde score op deze site is 133,705950991832 door 67703 deelnemers met ten minste 5 vragen goed!
IQ - intelligentie quotient
boven 130 hoogbegaafd
121-130 begaafd
111-120 boven gemiddeld
90-110 gemiddeld
80-89 beneden gemiddeld
60-79 laag / moeilijk lerend
onder de 60 zeer laag / zeer moeilijk lerend
10 minuutjes erover gedaan.. en wat zijn nou de goede antwoorden?quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Niet onaardig.quote:Bedankt , voor het maken van de ThuisTest!
Je score is 153
Je hebt er 11 minuten over gedaan!
Je hebt 26 vragen goed beantwoord van de 33,
daarom heb je goede mogelijkheden om de echte Mensa test met goed gevolg te maken
Wil je uitgenodigd worden voor een Echte IQ test onder leiding van de Mensa Psycholoogstuur dan een mailtje met naam en adres en score aan secretaris@mensa.nl
De gemiddelde score op deze site is 133,709181112128 door 67726 deelnemers met ten minste 5 vragen goed!
IQ - intelligentie quotient
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:50 schreef Blivox het volgende:
Kijk trouwens eens op deze website!
http://www.websig.nl/WSM/iqtest/default.asp?menu=test-iq
quote:Op zondag 25 juni 2006 08:10 schreef Magic-IRC het volgende:
[qoute]Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test. [/qoute]
![]()
[qoute]Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.[/qoute]
![]()
Heb trouwens voor de gein mijn gegevens ingevuld (even kijken wat ik ontvang) en misschien dat ik die paar centen wel neertel en voor de gein die test ga doen.
De test is zo simpel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:20 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ben ik nou zo goed of is die test zo simpel ??
Hieronder even de resultaten neergezet welke in de andere topic staan:
[..]
Of dit testje zegt geen ene donder, daar al eens aan gedacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 04:44 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ik ben 20 en mijn hoogste diploma is MBO niveau 2. Opleiding zegt echt geen ene donder.
Hij was niet echt moeilijk nee.quote:Bedankt , voor het maken van de ThuisTest!
Je score is 171
Je hebt er 4 minuten over gedaan!
Je hebt 32 vragen goed beantwoord van de 33
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |