eh, ik neem aan dat dit niet de exacte sleutel is. Ze hebben idd een heleboel van deze dingen op voorraad, maar dan moetje wel weten welk nummer het isquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef klipper het volgende:
Met een omgebogen ijzeren staafje, die sloten zijn zo simpel om open te maken, grote kans dat als je gewoon deze foto meeneemt, de slotenmaker gelijk een andere sleutel voor je heeft.
typisch een sleutel van 13 in een dozijn.
Ach anders vraag je toch of je hem kan omruilen, vaak hoef je nog geeneens het exacte nummer te hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
eh, ik neem aan dat dit niet de exacte sleutel is. Ze hebben idd een heleboel van deze dingen op voorraad, maar dan moetje wel weten welk nummer het is
Joh pak een dunne ijzeren strip, buig hem een stukje om en maak die kast open voor je vriendin.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef shine87 het volgende:
hmm okmorgen langs sloten maker....
en uitboren beschadig ik de deur dan niet?:P
Klaviersloten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef shine87 het volgende:
(hoe worden die sloten eigenlijk genoemt? kon eht niet vinden ...)
Op de foto staat nummer 23 of is dat niet de sleutel die er op hoorde?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef shine87 het volgende:
Dat weet ik niet
staat het nummer nog ergens op het slot zelf? want ik krijg hem niet open:(
En dat ijzeren staafje?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef shine87 het volgende:
plaatje is idd niet van de sleutel zelf helaas
En openbreken is ook geen optie... haar ouders vermoorden mij als ik dat doe:P
Nou moe met een haarspeld het makkelijkste wat er is, wel een beetje pielen in dat slot.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef shine87 het volgende:
het enige wat ik al heb geprobeert is met een haarspeld.... enige ijzer dat ik in het huis kon vindenwas ook niet gelukt
Alleen haaks buigen en niet verder. I_____quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef shine87 het volgende:
hoe zou je het ijzerdraadje moeten buigen?
_________ had hem net zo gebogen
|__
Als het een simpel kastdeurtje is dan zou dat moeten lukken. ff kwestie van scharnierpennen er uit tikkenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef PRMNS het volgende:
En als je die hele deur uit zn scharnieren haalt? of werkt dat ook niet?
edit: het nummer staat ook op het slot zelf, maar aan de binnenkant geloof ik. Dus daar heb je niks aan..
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef shine87 het volgende:
het is echt gewoon een soort kamer deur vrij dikke deur ook... welke idioot heeft er ooit zo een dikke deur in gezet:(
spelje anders gebogen nog steeds geen succes ijzer niet sterk gneog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |