"stok-josti's"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:25 schreef Soul het volgende:
..komt er een groepje van 10 stok-josti's voorbij met instructeur.
AAAARGH!!quote:Onze stomverbaasde blikken vanwege zoveel knulligheid blijken totaal verkeerd geīnterpreteerd als 1 van de mutsen uit de groep ons vol trots aanspreekt:
"Ja, daar kijk je van op, hč? Da's nieuw!"
![]()
![]()
"tja.. als niemand de oudste-beweging-ter-wereld meer met je wil doen, ga je toch op zoek naar wat nieuws.."quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:25 schreef Soul het volgende:
Onze stomverbaasde blikken vanwege zoveel knulligheid blijken totaal verkeerd geīnterpreteerd als 1 van de mutsen uit de groep ons vol trots aanspreekt:
"Ja, daar kijk je van op, hč? Da's nieuw!"
![]()
![]()
Nofi voor degene die de stokken wel legitiem gebruiken, maar dat zag er gewoon echt niet uit...quote:
Idd, 't was zo'n 50+ muts die dat zei.quote:AAAARGH!!![]()
Ik zie ze zo voor me, van die zogenaamd hippe babyboom mutsen van in de 50 a 60 jaar. Van die "lekker gekke" wijven waar Youp van 't Hek altijd (zeer terecht) op afgeeft. *brr*
hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:16 schreef Gripper het volgende:
Er is één gelegenheid waar je wel legitiem stokken mag gebruiken: als je met 25 kilo op je rug 1000 hoogtemeters moet afdalen. Want dan ontlast je je kniën wel met de stokken...
[afbeelding]
Nordic walkers hoeven helemaal niet perse een complete outfit te kopen, met stokjes, schoenen, speciaal nordic-broekje en bijpassende heupband-bidon. Ze hadden ook gewoon stevig kunnen gaan wandelen, werkte tot voor kort bij alle senioren die wat willen bewegen en afvallen heel goed. Maar dat is natuurlijk zo simpel en voor de hand liggend dat het niet gezond kán zijn.![]()
En daarom zijn ze dom![]()
Laat jij je nou ook al wijs maken dat je om nordic te kunnen walken speciale carbonstokjes met een wolfraam punt en een 11,3 graden gekanteld handvat nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:32 schreef maduropa het volgende:
[..]
hahaha
da's geen nordic walking.
Dat zijn gewoon wandelstokken.
Nordic wandelen is voor vlakker terrein, ze zijn wat langer, en hebben een ander handvat en een andere punt.
Dat ze met die stokken lopen is niet eens het ergste, de redenen erachter maken het triest.quote:
"Wat zegt u, mevrouw? Nee, ik ben niet aan het Nordic Walken. Ziet u, mijn stokken hebben een andere punt en een ander handvat. Ik noem het Western Walking."quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:32 schreef maduropa het volgende:
[..]
hahaha
da's geen nordic walking.
Dat zijn gewoon wandelstokken.
Nordic wandelen is voor vlakker terrein, ze zijn wat langer, en hebben een ander handvat en een andere punt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:00 schreef xFriendx het volgende:
Dat zijn geen niet zomaar stokjes hoor, maar shashliks
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |