abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39219465
Wat zijn dat voor vreselijke debiele mensen die daar mee over straat lopen? Je weet wel, van die soort 'wandelstokjes' waarvan je in elke hand een hebt, en bij elke stap mee steunt:

Als je nou een flinke berg gaat beklimmen tot daar aan toe. Maar je gaat toch niet als een of andere klootviool met die dingen gewoon over straat lopen? Of zijn wij, mensen, zo lui aan het worden dat we nog niet eens meer kunnen staan of lopen zonder ergens op te leunen?
pi_39219511
Ik zie ze ook best vaak door het park in eindhoven lopen, en ook altijd dezelfde soort mensen. Bergschoenen, korte broek en veel te veel vet.
pi_39219543
Gaan ze een paar kilometer lopen, want ze willen gezond leven, en stoppen dan op een terras om een gebakje in hun veel te vette lijf te proppen
pi_39219552
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef -Muse- het volgende:
Ik zie ze ook best vaak door het park in eindhoven lopen, en ook altijd dezelfde soort mensen. Bergschoenen, korte broek en veel te veel vet.
Inderdaad.

Als je per sé wilt afvallen ga dan rennen en wat minder naar de snackbar, in plaats van met die mongolenstokjes rond te lopen.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:42:46 #5
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39219598
ik HAAT die mensen
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39219666
Als je in Finland midden in de bergen woont, okay.
Maar hier....
Ik vind het ook maar stom hoor
pi_39219769
Tja het ziet er misschien idioot uit maar je belast je lichaam wel veel minder. bijvoorbeeld je knieen en door het bewegen van je armen is de doorbloeding een stuk beter.
Ook verbrand je meer calorieen.
pi_39219817
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef kletskop het volgende:
Tja het ziet er misschien idioot uit maar je belast je lichaam wel veel minder. bijvoorbeeld je knieen en door het bewegen van je armen is de doorbloeding een stuk beter.
Als jij geen dikzak bent weet ik het ook niet meer...
pi_39219890
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Als jij geen dikzak bent weet ik het ook niet meer...
haha ik ben 1.92 en weeg 75 kilo. valt mee lijkt me
pi_39219913
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef kletskop het volgende:
Dat kan als je normaal rechtop loopt of met een beetje tempo loopt ook allemaal. Ik doe zelf veel aan cardiovasculaire training, flink rennen dus, en dat helpt ook echt. Ik zie niet hoe iets als Nordic Walking ook maar iets helpt. Okee, de mensen met een gebochelde rug kunnen fijn die stokjes gebruiken om met een rechte rug te lopen. 'Training' of 'Sport' zou ik lopen met die stokjes in ieder geval niet willen noemen.
pi_39219942
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef kletskop het volgende:

[..]

haha ik ben 1.92 en weeg 75 kilo. valt mee lijkt me
Goeie stokjes dan!
pi_39220172
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat kan als je normaal rechtop loopt of met een beetje tempo loopt ook allemaal. Ik doe zelf veel aan cardiovasculaire training, flink rennen dus, en dat helpt ook echt. Ik zie niet hoe iets als Nordic Walking ook maar iets helpt. Okee, de mensen met een gebochelde rug kunnen fijn die stokjes gebruiken om met een rechte rug te lopen. 'Training' of 'Sport' zou ik lopen met die stokjes in ieder geval niet willen noemen.
mee eens, maar het is wel feit dat je je knieen veel minder belast. En voor oudere mensen is dat gewoon een goed argument. verder boeit het me te weinig om me hier druk om te maken, ik ga voetbal kijken
pi_39220190
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Goeie stokjes dan!
pi_39220883
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:57 schreef kletskop het volgende:

[..]

mee eens, maar het is wel feit dat je je knieen veel minder belast. En voor oudere mensen is dat gewoon een goed argument. verder boeit het me te weinig om me hier druk om te maken, ik ga voetbal kijken
Al 150.000 jaar of zo lopen we al rechtop zonder debiele stokjes, en nu zou het plots moeten omdat je je knieen anders te veel belast

Nog ff en dan verzint een of andere debiel dat je beter op handen en voeten kunt lopen, want dan belast je je knieen nog minder.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_39220903
Wat een groot plaatje in de OP.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39220983
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:18 schreef Biancavia het volgende:
Wat een groot plaatje in de OP.
Mijn 56K modem deet er ook lang over ja
Bram! Boterham!
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2006 @ 21:28:26 #17
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 25 juni 2006 @ 21:33:57 #18
102789 BGS
Ramblings.
pi_39221544
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:17 schreef Sakura het volgende:

[..]

Al 150.000 jaar of zo lopen we al rechtop zonder debiele stokjes, en nu zou het plots moeten omdat je je knieen anders te veel belast

Nog ff en dan verzint een of andere debiel dat je beter op handen en voeten kunt lopen, want dan belast je je knieen nog minder.
Dat hoeft niet, dat is zo
  zondag 25 juni 2006 @ 21:38:23 #19
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39221737
Voor beweging kan je nog het beste een baantje nemen waarin je zowiezo veel moet bewegen of naar de sportschool gaan. Dit ziet er niet uit!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_39221877
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:57 schreef kletskop het volgende:

[..]

mee eens, maar het is wel feit dat je je knieen veel minder belast.
Moet je de stokken dan als steun gebruiken? Dat zie ik er namelijk niet aan af.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:45:39 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39222073
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef _The_General_ het volgende:
Gaan ze een paar kilometer lopen, want ze willen gezond leven, en stoppen dan op een terras om een gebakje in hun veel te vette lijf te proppen
Net zoals die doos die ik laatst zag die een zoetje in d'r koffie deed omdat ze 'aan de lijn was' en vervolgens een gevulde koek naar binnen schrokte.

Over de kling moeten ze, allemaal!
Ik ga naar huis.
pi_39222413
Ik vind het engste nog steeds het geluid dat steeds harder tikkend naderbij komt als je je hondje uitlaat in het schemerdonker, maar volgens mij is die hele hype toch alweer op zijn retour, toch?
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  maandag 26 juni 2006 @ 18:58:12 #23
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39259281
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

Net zoals die doos die ik laatst zag die een zoetje in d'r koffie deed omdat ze 'aan de lijn was' en vervolgens een gevulde koek naar binnen schrokte.

Over de kling moeten ze, allemaal!
haha idioot is dat ja, zuip dan gewoon koffie met suiker als je dan toch bezig bent.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_39259344
Ik zag laatst mensen die les kregen in Nordic Walking
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39278504
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik zag laatst mensen die les kregen in Nordic Walking
Tijd geleden aan het wandelen (no sticks, thank you!) ter voorbereiding op de 4daagse in Nijmegen.
Tijdens een korte break komt er een groepje van 10 stok-josti's voorbij met instructeur.
De helft van de groep sleurt de stokken gewoon achter zich aan zonder ze als steun te gebruiken en er zijn er zelfs bij die de stokken in het midden vast hebben en dus simpelweg dragen.

Onze stomverbaasde blikken vanwege zoveel knulligheid blijken totaal verkeerd geïnterpreteerd als 1 van de mutsen uit de groep ons vol trots aanspreekt:
"Ja, daar kijk je van op, hè? Da's nieuw!"
The Order of the Stick
Belkar: "We just failed our Hide AND our Spot checks, didn't we?"
Chimera: "Oh yeah. Big time."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')