Hij ging in de eerste week dat hij hier woonde tot 2 uur op een doordeweekse dag kliklaminaat leggen.
Ik moest die ochtend op om 6 uur en was doodmoe, ben toen naar boven gegaan om te vragen hoelang dat nog ging duren die nacht.. hij vertelde mij doodleuk dat ie zeker nog 3 kwartier bezig zou zijn.
Toen hij even stil was viel ik eindelijk in slaap, tot ik iemand hardstikke lomp de trap op en af hoorde lopen
Ben gaan kijken en hij was in dozen kleine dingen naar boven het brengen
Inmiddels was het 3 uur!
Hij heeft tot een week geleden verbouwd boven, nu heb ik al die maanden kunnen denken
'Laat hem maar flink klussen is hij snel klaar en dan zal het wel rustiger worden'
Ik begrijp dat je niet kunt verbouwen zonder lawaai, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik zou me kapot schamen om zo lang elke dag door te gaan.
En nog arrogant te zijn wanneer iemand komt vragen hoelang het nog gaat duren.
Nu is dat verbouwen dus afgelopen en draait hij tot laat in de avond zijn muziek op hoog volume.
Het is verschrikkelijk eentonige muziek met een harde bass... dan hoorde ik nog liever het getik van zijn hamer... daar zat nog enige variatie in
Gister was ik het zat en heb op het plafon geslagen, toen zette hij zijn muziek zachter!
Maar.. 10 sec nog veel harder en ging op de maat van de muziek mee staan springen
Het is een vent van ver in de 30!!
Nu sinds 1 week komt er een walgelijke lucht van zijn trapgedeelte af...
Ik word er kotsmisselijk van... en kan me niet bedenken wat voor lucht dat is, en wat je in gods naam in huis moet hebben om zo'n stank te krijgen..
Alhoewel...
Ik ben dit appartement gaan huren omdat ik van vele hoorde dat het een zeer nette wijk is, ook de rest van mijn buren zijn erg vriendelijk en makkelijk om naast te leven.
Maar hij ...