abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:06:03 #126
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_39281726
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Heb ik ookn een artikel over gelezen, erg interessant idd.
Waar kan ik dit lezen?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_39281982
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vraag niet of je van google een definitie wilt halen. Ik vroeg of je wel eens een boek over narcisme hebt open geslagen. Verschillende 'gradaties' van narcisme, waaronder de borderline stoornis prima valt
Het is geen google. Het is uit een boek. En ze vallen onder personality disorders. Maar geen van bijde is een sub variant van de ander! Het zijn gewoon twee verschillende personality disorders.

Maar waar haal jij dan vandaan dat de ene een sub variant van de ander is?
Take what you want, no one is going to give it too you.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:14:32 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39282065
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef Xaran het volgende:

[..]

Het is geen google. Het is uit een boek. En ze vallen onder personality disorders. Maar geen van bijde is een sub variant van de ander! Het zijn gewoon twee verschillende personality disorders.

Maar waar haal jij dan vandaan dat de ene een sub variant van de ander is?
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb t over de link tussen de 2. Ze kunnen prima los van mekaar staan. Als ik thuis ben zal ik het er even bij pakken.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_39282810
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Ik heb t over de link tussen de 2. Ze kunnen prima los van mekaar staan. Als ik thuis ben zal ik het er even bij pakken.
BL is heel wat anders en veel uitgebreider en moeilijker dan narcisme. Ik wacht rustig af. Zie het vanavond wel.
pi_39284310
Tja, nu weet ik niet zo veel over borderline en narcisme, maar een kennis die inmiddels zelfmoord gepleegd heeft had borderline, maar kwam ook verschrikkelijk narcistisch over. Ze duldde van niemand tegenspraak, iedereen moest aandacht voor haar hebben, en ze vond dat ze altijd gelijk had. Ook dacht ze mensen 'in haar webje' te kunnen vangen, zoals ze dat noemde. Ze dacht echt dat mensen alles voor haar zouden doen en zo. Althans, zo leek het. In haar dagboek stonden hele andere dingen en door sommige dingen waar ze van over de rooie ging werd ook wel duidelijk dat het eigenlijk dingen waren waar ze onzeker over was (bijv. opmerkingen over haar uiterlijk, ook als ze goed bedoeld waren, konden soms woede opwekken omdat ze daarmee gepest was...). In ieder geval, ze leek verschrikkelijk arrogant. Als ze mee deed aan een wedstrijd of zo, dan wist ze ZEKER dat ze ging winnen en iedereen die er niet in geloofde zou het nog wel zien. Voorbereiden op een tegenslag hoefde niet, want die kwam toch niet zei ze dan.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:52:03 #131
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39287030
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef Maeghan het volgende:
Tja, nu weet ik niet zo veel over borderline en narcisme, maar een kennis die inmiddels zelfmoord gepleegd heeft had borderline, maar kwam ook verschrikkelijk narcistisch over. Ze duldde van niemand tegenspraak, iedereen moest aandacht voor haar hebben, en ze vond dat ze altijd gelijk had. Ook dacht ze mensen 'in haar webje' te kunnen vangen, zoals ze dat noemde. Ze dacht echt dat mensen alles voor haar zouden doen en zo. Althans, zo leek het. In haar dagboek stonden hele andere dingen en door sommige dingen waar ze van over de rooie ging werd ook wel duidelijk dat het eigenlijk dingen waren waar ze onzeker over was (bijv. opmerkingen over haar uiterlijk, ook als ze goed bedoeld waren, konden soms woede opwekken omdat ze daarmee gepest was...). In ieder geval, ze leek verschrikkelijk arrogant. Als ze mee deed aan een wedstrijd of zo, dan wist ze ZEKER dat ze ging winnen en iedereen die er niet in geloofde zou het nog wel zien. Voorbereiden op een tegenslag hoefde niet, want die kwam toch niet zei ze dan.
Heb recent een interessant artikel gelezen over overeenkomsten tussen Narcisme en Borderline, en ook over het stelletje narcist/borderliner, dat met enige regelmaat voor schijnt te komen...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_39311187
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:06 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Waar kan ik dit lezen?
Ik heb het gelezen in de parool van begin dit jaar. Ik heb een pdf ervan, mocht je het willen hebben in m'n profiel staat een email adres, stuur ff een mailtje en ik forward het artikel.
There's no place like 127.0.0.1
pi_39318542
JoeyT?
pi_39337535
volgens mij valt het wel mee...je hebt niet eens een fotoboek
In life you achieve what you thínk you deserve
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')