abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39215034
Kinderachtige discussie en inderdaad JoeyT, flauw dat je ermee begon.
  zondag 25 juni 2006 @ 18:48:11 #52
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_39215090
Toch zou ik het meer waarderen als je het niet zei.
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als zij dat soort uitspraken doet is ze gewoon een lullig studentje. Spijt me zeer voor je. Ik als lullig studetnje kan dat [prima zeggen.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zondag 25 juni 2006 @ 18:49:24 #53
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39215143
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kinderachtige discussie en inderdaad JoeyT, flauw dat je ermee begon.
Hoezo flauw. Volgens mij heeft 90% hier t idee dat narcisme pure zelfliefde is, terwijl zo vaak het omgekeerde (zelfhaat) t geval blijkt te zijn.
Verder is ze maar een student. Een psychiater stelt diagnoses, slaat toch nergens op dat zij dat doet
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_39215313
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoezo flauw. Volgens mij heeft 90% hier t idee dat narcisme pure zelfliefde is, terwijl zo vaak het omgekeerde (zelfhaat) t geval blijkt te zijn.
Verder is ze maar een student. Een psychiater stelt diagnoses, slaat toch nergens op dat zij dat doet
Flauw omdat je het over zijn vriendin zegt.
  zondag 25 juni 2006 @ 18:56:52 #55
88139 JoeyT
pi_39215437
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Flauw omdat je het over zijn vriendin zegt.
Tsja ik kan er weinig aan doen dat t zijn vriendin is.
pi_39215529
narcisten zijn vreselijke mensen. De meeste narcisten hebben dat niet door.. dat pleit al voor je in ieder geval.
pi_39215848
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Dus ik hoef dan geen narcist te zijn maar meer iemand met storende karaktereigenschappen? Ik sta namelijk open voor alles en wil graag horen dat ik geen narcist ben maar mocht ik het zijn wil ik graag weten hoe ik het onder controle kan houden.
[..]
Je moet niet op de zaken vooruit lopen, denk ik.
pi_39215876
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja ik kan er weinig aan doen dat t zijn vriendin is.
Dat is gewoon geen argument....
pi_39215942
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

klinkt vreemd, maar ik ben het op beide punten eens met JoeyT.
Ik vind het enigszins dubieus dat jouw vriendin je een diagnose gaat aanpraten.
  zondag 25 juni 2006 @ 19:12:22 #60
88139 JoeyT
pi_39216088
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat is gewoon geen argument....
Heb je mijn argumenten wel gelezen???? Zijn vriendin is maar een student, dringt dit wel tot je door. Die kan dat soort dingen helemaal niet zeggen. Je gaat toch niet als student een diagnose geven aan je vriend
pi_39216254
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Heb je mijn argumenten wel gelezen???? Zijn vriendin is maar een student, dringt dit wel tot je door. Die kan dat soort dingen helemaal niet zeggen. Je gaat toch niet als student een diagnose geven aan je vriend
Ja, ik heb ze gelezen. Je zegt hetzelfde als ik een paar posts geleden, sterker nog: ik opperde de mogelijkheid als eerste, maar als TS het nou vervelend vind dat je zijn vriendin zo noemt. Ik vond het ook flauw namelijk.
  zondag 25 juni 2006 @ 19:17:48 #62
88139 JoeyT
pi_39216329
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze gelezen. Je zegt hetzelfde als ik een paar posts geleden maar als TS het nou vervelend vind dat je zijn vriendin zo noemt. Ik vond het ook flauw namelijk.
Mn punt is duidelijk neem ik aan. Een simpel studentje stelt geen diagnoses.
pi_39216400
Ts, voor wie wil je eigenlijk veranderen, omdat je dat zelf nodig vindt, of omdat je bang bent dat zij anders bij je weg gaat?
Je kan natuurlijk altijd eens een bezoekje brengen aan een psycholoog als je denkt dat dat nodig is.
  zondag 25 juni 2006 @ 19:21:49 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39216496
Zoals ik het begrijp, bedoelt Joey 'simpel' niet in de zin van 'retarded', maar als 'zich nog niet bewezen hebben als gediplomeerd en volwaardig psycholoog'. En daar heeft ie gelijk in. Om nu door te blijven gaan over de wellicht onhandige woordkeuze, leidt ook weer zo af.
On topic, dus maar weer.

En daarbij, diagnoses stellen, daar is FOK! niet voor .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39216533
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nee het is geen borderline. Mijn vriendin student psychologe vind dat het geen borderline is. Ik heb helaas wel narcistische trekjes. Nu vraag ik mij af hoe kwalijk dit kan zijn? Er staat namelijk ook in haar boek vermeld dat het ook veel geluk en succes met zich mee kan brengen. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad met geluk en succes. Alleen mijn vriendschappen zijn vrij oppervlakkig en mijn relaties zijn vaak gedoemd te mislukken.
Als je twijfelt tussen borderline en narcisme dan heb je waarschijnlijk geen van beiden. Je hebt trouwens niet eens een fotoboek. Dus in ieder geval geen goede narcissus of kijk je ook full time in het water
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_39217094
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef SHE het volgende:
een psychiater kan overigens een heldere diagnose voor je stellen.
Met ^^, en laat je vriendin lekker verder haar studie afronden en niet direct mensen in "hokjes" plaatsen met net geleerde stof.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:22:31 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39218801
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Narcistische plaid fans
plaid
  zondag 25 juni 2006 @ 20:26:00 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39218952
Overigens denk ik ook niet ( disclaimer: DENK ik hoor ! ) dat TS een narcist is. Allereerst zou hij dan op de pseudo diagnose van de vriendin hevig verontwaardigd hebben gereageerd en zijn toorn over haar laten razen. Hij zou de vraag of hij een narcist zou kunnen zijn , dan ook van zijn levensdagen niet op een openbaar forum hebben gepost, voor hen, nietwetenden om openlijk te beoordelen.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:30:32 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39219145
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:22 schreef SHE het volgende:

plaid
Plaid

Ben alleen niet narcistisch.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 25 juni 2006 @ 20:33:03 #70
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_39219215
Psychologen en DSM diagnoses

Je herkent jezelf heel vaak in AS2 symptomen, gewoonweg omdat het voor iedereen herkenbare trekken zijn. Pas als het een ernstig invloed is op je leven en/of je omgeving mag je pas spreken van een stoornis.
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  zondag 25 juni 2006 @ 20:34:53 #71
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_39219295
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Panzer het volgende:

[..]

Met ^^, en laat je vriendin lekker verder haar studie afronden en niet direct mensen in "hokjes" plaatsen met net geleerde stof.
Mee eens, en diagnosticeren van vrienden & vriendinnen is not done. Eerst maar eens praktijkervaring voor de amateur.
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_39219405
Offtopic: Plaid krijgt het altijd voor elkaar om een geweldige melodie veel te snel af te kappen en dan met een cheesy iets door te gaan

Ontopic: Ben je altijd narcistisch of wisselt dit tussen zelfhaat en zelfverheerlijking?
  zondag 25 juni 2006 @ 20:39:52 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39219485
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef TiMmS het volgende:
Psychologen en DSM diagnoses

Je herkent jezelf heel vaak in AS2 symptomen, gewoonweg omdat het voor iedereen herkenbare trekken zijn. Pas als het een ernstig invloed is op je leven en/of je omgeving mag je pas spreken van een stoornis.
Niet een willekeurige persoonlijkheidsstoornis, maar denk wel dat iedereen zich wel ergens in kan vinden. Ergens ook weer niet vreemd, want het zijn allemaal beschrijvingen van persoonlijkheidskenmerken.
pi_39220079
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Sorry maar ik heb geen eigenliefde, nou niet meer dan wat normaal is. Ik voel mij juist niet mooi en ik heb geen bijzondere uiterlijke schoonheid.
[..]
Ben je niet gewoon erg perfectionistisch? Ik herken namelijk wel dat je denkt dat je handelingen beter zijn dan die van anderen, maar dat je jezelf niet beter voelt op zich. Het is gewoon nooit goed genoeg. Ik kan het altijd beter dan anderen, maar wat ik doe is ook nooit goed genoeg. Zo werkt het bij mij. Verder heb ik ook veel waardering en aandacht nodig, anders word ik heel erg kribbig. Ik pik ook altijd werk in, als ik iets samen moet doen met iemand wil ik het meeste doen en gooi ik er nog wat 'redactiewerk' overheen, en als iemand anders iets moet doen en geen tijd heeft, doe ik het omdat ik vind dat ik het beter kan en daar waardering voor hoop te krijgen.

Nou ja, uiteindelijk komt het dus voort uit onzekerheid, terwijl mijn omgeving mij eerder arrogant vindt. Ik heb idd de neiging om anderen te overschreeuwen, omver te lopen, te negeren, uit te schakelen of wat dan ook, en ik schijn nogal manipulatief te zijn (dat merk ik zelf niet). Uiteindelijk krijg ik eigenlijk altijd wel wat ik wil.

Nou ja, ik vind het zelf niet hinderlijk of zo, andere mensen soms wel, maar heel veel anderen ook niet. Het is bij absoluut geen stoornis, maar wel een van m'n karaktertrekken waar ik minder blij mee ben en waar ik aan probeer te werken.

Inderdaad door achteraf even na te denken over hoe iemand anders zich voelt op een bepaald moment, door te relativeren (het is geen belangrijk werk dus een ander mag het gerust 'verprutsen', er zijn meer wegen die naar Rome leiden dus wacht eerst maar af wat het resultaat is voor je ingrijpt) en eventueel excuses aan te bieden achteraf en te erkennen dat je iemand omvergelopen hebt.
Sanity is (not) statistical
  maandag 26 juni 2006 @ 00:38:16 #75
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_39234785
Hahaha nee ik kijk ook niet in het water. Ik vind mezelf mooi zoals ik ben. Of te wel met mijn gebreken dus. Genoeg liefde voor mezelf en voor de anderen.
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:22 schreef ssebass het volgende:

[..]

Als je twijfelt tussen borderline en narcisme dan heb je waarschijnlijk geen van beiden. Je hebt trouwens niet eens een fotoboek. Dus in ieder geval geen goede narcissus of kijk je ook full time in het water
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')