Die eierstokken rammelen harder naarmate je ouder wordt, daar kun je niets aan doen MUUS.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nou, toen vond je het belachelijk dat mensen zomaar kinderen maken, omdat het ze wel leuk lijkt. Een stabiele omgeving was nodig voor het kind, vond je.
Dat is nu allemaal niet meer nodig?.
Dit is in alle opzichten zo vreselijk sneu, dat ik plaatsvervangende schaamte voel bij het lezen van die topics.quote:
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die eierstokken rammelen harder naarmate je ouder wordt, daar kun je niets aan doen MUUS.
(hoewel ik ze nog steeds niet hoor rammelen, ondanks dat ik bijna 37 ben.. )
Adehante?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?![]()
Die flugeltje heeft aangepast? Een scheldwoord geschreven door Henk-Pissigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef static het volgende:
Wat stond er in die quotes die zijn gewijzigd?
this is your life!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
poeh hee, wat een verhalen..ik heb vluchtig alle topics doorgelezen.
god damnit, wat een ellende. En vivi...rose en zwangerschap?![]()
Ik vind dit gebeuren heel sneu, in alle opzichten en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Zo heet die show die hij een keer gaf. Jochem Myers is een carbaratier. Net zoals Eddie Murphy met Raw. Schnappie nou?quote:
Een hele gemene opmerking van Henk-pissig..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef static het volgende:
Wat stond er in die quotes die zijn gewijzigd?
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is in alle opzichten zo vreselijk sneu, dat ik plaatsvervangende schaamte voel bij het lezen van die topics.
Dat kind heeft heel dringend psychische hulp nodig en het feit dat er leven in haar zit is ook heel verdrietig. God behoedde dat kind
Echt, ik vind dit net zoiets als lachen om mongooltjes. Ok, het is best grappig, maar je WEET dat het niet kan
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.![]()
Wel zo fijn voor een kind om in zo'n leven op te groeien danquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.
En ik vraag me af hoeveel er versoapt is, aangezien ze zelf ook zegt dat ze van drama in haar leven houdt. 'Want dan leef je pas' ofzo...
Het is inderdaad een triest geval. **** Je moet er toch niet aan denken dat dergelijke gevallen moeten opvoeden? Dat is wachten op een anti christ.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.
En ik vraag me af hoeveel er versoapt is, aangezien ze zelf ook zegt dat ze van drama in haar leven houdt. 'Want dan leef je pas' ofzo...
Als het allemaal verzonnen soaps zijn, waarom haalt zij altijd al die verhalen weer weg? Ik geloof er dus niks vanquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
En anders de kinderbescherming na de geboorte even alle posts van Vivi laten lezen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
Vind die flessen Rose nog best een goed idee eigelijk
Gewoon een minder populaire manier van abortus die je zelf nog kan toepassen ook, ook na het eerste trimester.
Want zeg nou zelf, dit kind heeft in toch al een flinke kut toekomst in het verschiet met zo'n ouder, kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Je zou het bijna hopen. Dan had ze/hij tenminste inlevingsvermogen, humor en intelligentie. Beter vadsig en man, dan een simpele, egocentrische, borderlinende Vinkenslagse.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Ole het volgende:
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.![]()
En dan kan de maatschappij geld ophoesten voor haar 'fout', zeeeeker een puik planquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders de kinderbescherming na de geboorte even alle posts van Vivi laten lezen?
Mijn lachspieren wat doe je!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Zo.
Voor de volledigheid en duidelijkheid:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie mijn sarcastisch gebruikte PIquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En dan kan de maatschappij geld ophoesten voor haar 'fout', zeeeeker een puik plan![]()
![]()
![]()
Da's eigenlijk wel een goede samenvatting.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het erge hè, het écht heel erge
is dat Vivi topics als dit strálend zit te lezen volgens mij.
Oeh aandacht! Oeh allemaal voor mij!
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
Zo.... weer even bijgelezen, zo na de avondmaaltijd.
Zonde dat Vivi niet meer reageert.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruiken
_Bambi_quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Vivi,aka Vivienne aka Bella aka ChiaraRoma..
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef Juup© het volgende:
_Bambi_
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
Vind die flessen Rose nog best een goed idee eigelijk
Gewoon een minder populaire manier van abortus die je zelf nog kan toepassen ook, ook na het eerste trimester.
Want zeg nou zelf, dit kind heeft in toch al een flinke kut toekomst in het verschiet met zo'n ouder, kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
je zou toch niet meer reageren ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef eL. het volgende:
[..]
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?
Nee hoor, hartstikke goed. Mij lukt het niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.
Die BBQ, doet ie het goed?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:42 schreef Vivi het volgende:
....................................
Nu was de situatie zodanig dat ik vanaf 15.00 uur vanmiddag rose had ziten tanken...En er brak iets in me..ik werd zo kwaad na het lezen van die smsjes...met de voorgeschiedenis in ogenschouw.
....................................
Hoe harder je schreeuwt...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Sinds ik zwanger ben dusquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...
[..]
![]()
maar ga je wel dat kind baren?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |