Negatieve aandacht is ook aandacht!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het erge hè, het écht heel erge
is dat Vivi topics als dit strálend zit te lezen volgens mij.
Oeh aandacht! Oeh allemaal voor mij!
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
Zo.... weer even bijgelezen, zo na de avondmaaltijd.
Zonde dat Vivi niet meer reageert.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruiken
_Bambi_quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Vivi,aka Vivienne aka Bella aka ChiaraRoma..
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef Juup© het volgende:
_Bambi_
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
Vind die flessen Rose nog best een goed idee eigelijk
Gewoon een minder populaire manier van abortus die je zelf nog kan toepassen ook, ook na het eerste trimester.
Want zeg nou zelf, dit kind heeft in toch al een flinke kut toekomst in het verschiet met zo'n ouder, kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
je zou toch niet meer reageren ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef eL. het volgende:
[..]
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?
Nee hoor, hartstikke goed. Mij lukt het niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.
Die BBQ, doet ie het goed?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:42 schreef Vivi het volgende:
....................................
Nu was de situatie zodanig dat ik vanaf 15.00 uur vanmiddag rose had ziten tanken...En er brak iets in me..ik werd zo kwaad na het lezen van die smsjes...met de voorgeschiedenis in ogenschouw.
....................................
Hoe harder je schreeuwt...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Sinds ik zwanger ben dusquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...
[..]
![]()
maar ga je wel dat kind baren?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |