abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45292535
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:32 schreef thaleia het volgende:
Ik had laatst een geweldig iemand op een afdeling Communicatie! Ik had open sollicitaties gemaakt voor diverse uitgeverijen van schoolboeken en dan zit je te stoeien met allemaal NET iets andere brieven en NET iets andere cv's, nouja, dan zie ik dus door de Word-documenten het bos niet meer en een druk op de knop 'verzenden' is dan te gauw gemaakt.

Direct na het verzenden zag ik dat ik de brief naar uitgeverij A had gemaild naar uitgeverij B en ik dacht: "ik ga hier niet eens achteraan mailen met de goeie brief, ik heb toch al een schijtindruk gemaakt nu, gewoon over een maandje als ze het hopelijk vergeten zijn nog eens een brief sturen en dan gewoon per post"

Komt er een week later een mailtje van de dame die het ding had binnengekregen: "bedankt, maar je hebt een foutje gemaakt in de aanhef, zou je dat nog even willen aanpassen dan kan ik hem doorsturen"

De schat! Toen ik mailde dat ik dat echt tof van d'r vond schreef ze terug "ach ja kan ons allemaal gebeuren toch?"
Dat is inderdaad echt tof! Zo zou ik waarschijnlijk ook zijn als ik op een dergelijke afdeling werkte, ik ben niet van het mensen afkraken. Ik heb al zoveel naar mijn hoofd geworpen gekregen, dus ik weet hoe zoiets dan voelt.

Maar je hebt er denk ik ook echt geluk mee gehad. Sommige personen reageren echt anders. Met solliciteren merk ik dat ook. Ik heb ooit eens twee vrijwel identieke verstuurd naar twee boekhandels in de buurt. Ik had ze in een vrij losse stijl geschreven. Bij het ene bedrijf mocht ik daarom op gesprek komen. Maar het andere bedrijfje vond me mijn diploma Nederlands niet waardig, kwalificeerde me als onbeschoft, lomp, en weet ik wat nog meer. Daar heb ik hier eerder al over geschreven, wat een drama was dat zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')