Wel wat betreft freelancewerk. Ik heb inmiddels 3 vaste opdrachtgevers. Misschien moet ik het maar op die manier gaan doen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Koningin het volgende:
Nog iemand succes gehad de afgelopen maand?
Dat is goed om te horen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben inmiddels door mn proeftijd heen en nog steeds lekker aan 't werk.
Jaquote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Koningin het volgende:
Nog iemand succes gehad de afgelopen maand?
moet je eens een hint geven dat je het dan wel eens ergens anders wilt gaan proberenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef RealZeus het volgende:
Er is één ding waar ik de afgelopen weken wel ben achter gekomen: chauffeur worden kan niet.Ze willen namelijk alleen ervaren chauffeurs en dat maakt me best machteloos.
Ik wil zo graag de nacht weer en kilometers maken,maar ik zit nog steeds op een bakwagen in de distributie.Reactie van de planner toen hij hoorde dat ik met een trailer wil rijden:"Het is hier geen rijschool."
De transportwereld is echt ziek.
Wat voor functie was dat?quote:Op maandag 18 december 2006 03:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben vorige week begonnen bij mijn nieuwe werkgever en ga vanaf morgen starten in mijn functie (eerst trainingen etc.).
'Accountmanager Binnendienst'.quote:
dat boeit ze niks.Bovendien ben ik er nu gestopt.Nadat vorige week de volgende conversatie had plaats gevonden was bij mij de grens bereikt.quote:Op maandag 18 december 2006 01:57 schreef Devilnl het volgende:
[..]
moet je eens een hint geven dat je het dan wel eens ergens anders wilt gaan proberen
de mensen met "ervaring" raakt toch ook een keer op lijkt mij.
maar da's in vrijwel alle sectoren zo.. "ervaring ervaring ervaring"
Is ook een grote kans op.quote:Op maandag 18 december 2006 21:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik zit ook in de cirkel van solliciteren vanaf deze week. Vorige week al ingeschreven bij het CWI en verschilende uitzendbureau's, straks eens kijken wat voor functies ik allemaal niet kan beoefenen! voor welke functies ik te weinig ervaring heb.![]()
Toen ik op zoek ging naar 'werk' was het knap lastig om dat te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een sollicitatiebrief, een open sollicitatiebrief moet ik zeggen, naar een groooooooot bedrijf waar ik vroeger vaak vakantiewerk heb gedaan. Maar ik vind het wel pittig. Want ik kan moeilijk een brief opstellen die vooral gaat over mijn ervaring met tekstschrijven, om die dan vervolgens af te sluiten met de woorden 'maar ik sta ook open voor andere functies'. Dat staat zo wanhopig, alsof je bereid bent alles aan te nemen. Anderzijds, als ik me in mijn brief specifiek richt op dé ideale communicatiebaan, dan is de kans weer stukken kleiner dat ze me nodig hebben.
* _Arual_ denkt.
^^^^^ iemand die hier nog iets over kan zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 21:12 schreef Devilnl het volgende:
btw..
als je een sollicitatie email schrijft. en je krijgt geen antwoord (niet gelezen (verstuur een lees bevestiging mee)
zou het dan "Rude" zijn om ook nog een brief te sturen?
Dat je geen leesbevestiging krijgt wil niet zeggen dat de e-mail niet is aangekomen, dus niet te snel aan de bel gaan hangen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:41 schreef Devilnl het volgende:
[..]
^^^^^ iemand die hier nog iets over kan zeggen?
Nou, ik ben van school gegaan zonder diploma en ik ga volgend schooljaar dat laatste jaar afmaken. Ik heb voor wat ik kan nu wel ervaring dmv stage. Maar het nadeel is dat ik weer met school begin dus beperkt tijd heb...quote:
dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat je geen leesbevestiging krijgt wil niet zeggen dat de e-mail niet is aangekomen, dus niet te snel aan de bel gaan hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |