Lukt je doelstelling? En waarschijnlijk heb je ook wel wat diepere pockets als je het gewoon 2 jaar probeertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
Jemig wat een verhaal. Op een bepaalde manier wel deprimerend want ik denk dat je er ook wel flink moedeloos van kan raken. Maar ok, van het niet geprobeerd te hebben, raak je later weer moedeloos van.
Zelf zit ik nu ruim 2 jaar in Australie met een zelfde soort van doelstelling, veel dingen komen ook wel bekend voor...
Bedanktquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:11 schreef popolon het volgende:
Nou wel even voorbereiden dat je straks in een flat zit of je tuintje ook het uitzicht is van vijf andere families.
Over het algemeen niks om te schamen. De enige mensen die zich m.i. zouden moeten schamen zijn de mensen die voor hun vertrek aan een stuk door lopen te bleren hoe kut Nederland wel niet is en dat ze blij zijn dat ze nu ergens naar een 'goed oord' vertrekken.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:22 schreef poohy het volgende:
Dit zal wel een hele omschakeling en uitdaging zijn en vandaar mijn idee een topic over te openenen. Je hoort namelijk weinig van mensen wiens emigratie mislukt is, vooral uit schaamte (denk ik). Wij schamen ons niet, want we hebben echt alles geprobeerd om het te laten werken hier. En het is gewoon niet voor ons weggelegd, helaas.
Onze doelstelling lukt in zoverre dat we nog we even kunnen blijven ...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Lukt je doelstelling? En waarschijnlijk heb je ook wel wat diepere pockets als je het gewoon 2 jaar probeert
Ik weet niet of deze vraag voor mij bedoeld is of voor Dallie_v1.02, maar toch antwoord ik evenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:39 schreef Paul_NL het volgende:
Zou je in Nederland minder hard hoeven te werken voor meer?
En blijft er nog wel tijd en geld over om leuke dingen te kunnen doen zoals uitgaan, sporten, reizen en dat soort zaken?
Hoe kom je in Manila terecht? Welk verhaal zit daar achter? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het allemaal niet gelopen is zoals je gehoopt had. Hieruit blijkt wel dat bij emigratie een baan het allerbelangrijkste is. ALs je zo op vakantie rondloopt lijkt een land altijd wel gezellig en leuk om voor altijd te blijven, maar als je een baan of huis zoekt, komt vaak de kille werkelijkheid om de hoek kijken.
Wat dat betreft prijs ik mezelf gelukkig dat ik voordat ik naar Manila verhuisde een baan had. Geeft echt een goede basis.
idemquote:Op zondag 25 juni 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Alvast welkom terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |