Nee, ik maak soep en ga dan naar de kroeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey veldmuis, bak je soms ook cake op zondagochtend?
Geen idee, ik heb een pizza gegeten en bier gedronken.quote:
waarom ga je dan ook soep trekken?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:06 schreef vosss het volgende:
Geen idee, ik heb een pizza gegeten en bier gedronken.
Ik ben nog niet uit de kast gekomenquote:
Hey, maar ik weet nu wél dat je soep best 1 dag kan laten staan en dat het daarna nog prima te eten zou moeten zijn (in theorie dan).quote:
quote:
Appeltaart? Qua...nja, je lul erin douwen?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
[afbeelding]Niks.......ik bedoel het is geen appeltaart ofzo [afbeelding]
nee man, er worden alleen post verwijderd die je niet weg wil hebben!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:14 schreef vosss het volgende:
errmmm.....kan een mod de laatste 2 reply's even weg-editten?![]()
Ik wil alle posts van yvonne niet weg hebben!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee man, er worden alleen post verwijderd die je niet weg wil hebben!
Nou ok, voor deze ene keer dan!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wil alle posts van yvonne niet weg hebben!
Dus je hebt de motoriek van een schaaldier met anusklachten.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben echt keilang aan het oefenen geweest met midgetgolf, maar het lukt me niet, na al die weken, maanden, jaren van keiharde training lukt het me nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |