Schalkse Hugo hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Serendips het volgende:
Leuk contrast; bekakte Adriaan en volkse Hugo...
Ja, dat lijkt mij ook de enige echt interessante en die Halina van Reijn. Beetje generatiegenote ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik haak af, maar 27 augustus, met Ad Verbrugge, kijk ik zeker.
gelukkig niet, die houdt tenminste van sex, wijven en drank en hij komt nog uit Gent ookquote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze moeten Brusselmans eens uitnodigen voor dit programma. Zal geen seconde vervelen, voorspel ik.
Ik haak afquote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik haak af, maar 27 augustus, met Ad Verbrugge, kijk ik zeker.
Ik ook, das zo,n leuke vent heb een keer met hem geluncht hij kwam bij mijn broer om iets zakelijks en bleef lunchen,ik was toen bij mijn broer op vakantie in Frankrijk.quote:
die was eergisteren nog bij RTVNH bij Catherine Keylquote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook de enige echt interessante en die Halima van Rijn. Beetje generatiegenote ook.
Ai, dan zal ik ook wel afhaken danquote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
die was eergisteren nog bij RTVNH bij Catherine Keyl
Ze is mijn generatiegenote, maar wat een ongelooflijke bagger kwam daar uit...
ze gelooft vooral in egocentrisme en een hechte artiestenclub, althans bij Catherine dan...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ai, dan zal ik ook wel afhaken daneerst wel zelf zien dan...
Nou, dan maar hopen dat ze smaak heeftquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ze gelooft vooral in egocentrisme en een hechte artiestenclub, althans bij Catherine dan...
Dat zag er niet uit...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:
hahahaha, die beelden van die twee op het muziekje van musicology
Jeltje is een moelijke gast. Ze had absoluut als laatste moeten komen, dat had hem z'n zelfvertrouwen en z'n gemoedstoestand gespaardquote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef GeorgKacher het volgende:
Joris geeft de gast flink de ruimte, de volgende mag hij best wat meer zelf de ruimte pakken. Als hij dat doet (vrouwenkwestie) zorgt dat gelijk voor een stukje boeiende tv. Haar fragmenten zijn nou niet echt boeiend, Verbruggen en De Winter hebben hopelijk meer smaak.
Ik vraag me af of hij nu naar huis mag of dat hij de film samen moet uitzittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |