en ze hebben allemaal een andere kleur hoed op, zo kun je ze makkelijk uit elkaar houden. De koningin zal geamuseerd zijn geweestquote:
Trusten. Tot morgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gaap, dans.. totaal niet aan mij besteed
Het is echt helemaal niks, en hoort ook niet de dingen die Jeltje in kleine lettertjes tussendoor zegt, waar hij juist op in moet gaan. Hij sluit elke zin van haar af met een 'dingetje'quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
De presentator is briljant heb hem nog niet gezien vanavond.
hou es je mond jijquote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niks, en hoort ook niet de dingen die Jeltje in kleine lettertjes tussendoor zegt, waar hij juist op in moet gaan. Hij sluit elke zin van haar af met een 'dingetje'
Toen kon ie nog goed toneelspelenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Mooi staaltje performance van Blair om dat weer terug te zien.
Zelfde grapje als;quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Mooi staaltje performance van Blair om dat weer terug te zien.
Madam Medusa gemist de 15 jaar er voor ?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen kon ie nog goed toneelspelen
Wie bedoel je precies?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madam Medusa gemist de 15 jaar er voor ?
Ik denk dat tong The Iron Lady bedoelt?quote:
Ja, dat leek me al. Heb te weinig beelden van haar gezien om te kunnen zien of ze goed kan toneelspelen... maar ik begrijp dus dat ze het voortdurend deed?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat tong The Iron Lady bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |