quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:48 schreef versteegrob het volgende:
Messi, Tevez, Crespo dat wordt leuk tegen de defence van Dutsland. Hoop echt dat ze keihard in eigen land verliezen. Echter als Duitsland dit wint dan winnen ze waarschijnlijk het WK
Jij snapt het.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Brazilie blijft de baas
..Ook in Moffenland
![]()
Dan mogen ze toch eerst wel eens beter gaan spelen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Brazilie blijft de baas
..Ook in Moffenland
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik mag toch hopen dat Argentinië gaat winnen. Anders vrees ik voor m'n humeur.
Ik ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef JaWi het volgende:
Als Nederlander ben ik vanzelfsprekend voor de tegenstander van Duitsland, Argentinië dus.
en ik voor mn 20 euro.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik mag toch hopen dat Argentinië gaat winnen. Anders vrees ik voor m'n humeur.
quote:Fifa weet al dat Duitsland wint
Door PETER OTTE EN PIETER VAN DER KRUK
De voetbalbond Fifa weet al dat Duitsland donderdag de kwartfinale van Argentinië gaat winnen. Met 2-1.
De uitslag staat er al, na verlenging... WEBSITE FIFA
Dat blijkt uit het webstrijdverslag dat al op de website van de Fifa staat. Het wedstrijdverloop is ook al duidelijk. Er gaat verlengd worden.
De doelpuntenmakers en hoe ze het doelpunt maakten staan er ook al: ,,ERTESACKER Per (GER) 37' penalty goal, SCHWEINSTEIGER Bastian (GER) 55' own goal, METZELDER Christoph (GER) 121+''
Er valt ook een rode kaart, na twee keer geel: ,,COLOCCINI Fabricio (ARG) 120' 2Y''
De wedstrijd wordt dus pas laat beslist, in de 121'ste minuut. In de uitloop van de tweede verlenging dus.
Voor wie zich afvraagt of er wellicht op de site van de Fifa nog meer wedstrijden in de toekomst ingevuld staan, hebben we even alle wedstrijdverslagen van nog te spelen wedstrijden op de site nagetrokken. En nee, helaas (?), alleen de wedstrijd Duitsland - Argentinie staat er al op.
Hoe het wedstrijdformulier erop komt is nog een raadsel. Wellicht heeft een websitemedewerker van de Fifa een grap uitgehaald. Of is er ingebroken door hackers. Want wie goed kijkt ziet dat het briefhoofd anders is dan bij vorige wedstrijden.
En met een fatsoenlijke verdediging.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef 6liNes het volgende:
Wees eerlijk. Duitsland speelt nu eindelijk tegen een tegenstander met een fatsoenlijke aanval.
Ik ook. De scheidsrechter zal die moffen wel helpen. Gebeurt dat niet, dan wordt het een simpele overwinning voor Argentinaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
En met een fatsoenlijke verdediging.
De verdediging van de Argentijnen zal geen kadootjes weggeven, zoals de Zweden dat wel deden.
Nu alleen hopen dat de scheidsrechter ook geen kadootjes zal weggeven, daar ben ik nog het meest bang voor.
quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef Falco het volgende:
Ik ben eigenlijk niet extreem uitgesproken voor Argentinië. Met winst van Duitsland (mist op een eerlijke wijze) zou ik ook best kunnen leven.
Aanval is de laatste jaren ook niet echt het probleem geweest. De verdediging daarentegen. Is ook pas de eerste echte test, tegen een sterke opponent dit toernooi.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef 6liNes het volgende:
Wees eerlijk. Duitsland speelt nu eindelijk tegen een tegenstander met een fatsoenlijke aanval. Eerst had ik de hoop dat ook Zweden hierover beschikte, maar dat viel bar tegen. Als Pekermann nou gewoon Crespo en Tevez naast elkaar zet, en niet Saviola zie ik deze wedstrijd met vertrouwen tegemoet.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
duitsland wint maar word er uit gegooid in de halve finales
Engeland - Brazilie finale!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
duitsland wint maar word er uit gegooid in de halve finales
Engeland - Brazilie finale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |