Lui? Ik heb mijn huis schoongemaakt, een was gedraaid, eten gekookt, een afwas van 4 dagen weggewerkt, en een nieuwe afwas gemaakt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
wat zijn jullie allemaal lui geweest vandaag
ik heb vanmorgen grote schoonmaak gehouden![]()
![]()
[maar dat was ook wel héél hard nodig]
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
wat zijn jullie allemaal lui geweest vandaag
ik heb vanmorgen grote schoonmaak gehouden![]()
![]()
[maar dat was ook wel héél hard nodig]
kijk zo mag ik 't horen... herkenbaar trouwens, vooral datt afwasverhaal...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
Lui? Ik heb mijn huis schoongemaakt, een was gedraaid, eten gekookt, een afwas van 4 dagen weggewerkt, en een nieuwe afwas gemaakt.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.
je raakt 't kwijt buup....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Lui? Ik heb een nieuw huis gemaakt, eten gedraaid, een huis van 4 dagen weggewerkt en een was gekookt.
Wát raak ik kwijt?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
je raakt 't kwijt buup....[afbeelding]
Ha!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
je humor misschien niet, maar je gevoel ervoor wel......
Hehequote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
je humor misschien niet, maar je gevoel ervoor wel......
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha!Laat me toch niet lachen!
Zoals je hierboven ziet, was er toch nog iemand die er om moest lachen.
Tel daarbij mezelf op, aangezien ik mijn grapjes altijd grappig vind, en dan heb je twee fucking personen die er om moesten lachen!Dat zie ik bij jouw grapjes nog niet gebeuren!
ik maak nooit grapjesquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Dat zie ik bij jouw grapjes nog niet gebeuren!
Een schoenmaker hoort immers bij zijn leest te blijven.quote:
noem jij mij een schoenmaker???quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Een schoenmaker hoort immers bij zijn leest te blijven.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
schoonmaker zou gepaster zijn geweest!
Ik wou dat ik een afwasmachine hadquote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk zo mag ik 't horen... herkenbaar trouwens, vooral datt afwasverhaal...
hoe sneu zijn wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |