Om de tofheid van jouw berichtquote:
Nou ja, ik moet normaal ook al niet om je lachen, dus dat doe ik nu ook maar niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaanEcht niks. Want ik ben gehandicapt en zielig, omdat in mijn stomme klunzigheid ik gister op mijn bek ben gedaan door toedoen van mijn hond
En nu heb ik pijn
![]()
Je zal je nu wel helemaal lam lachen. Maar voor 1 keer mag het van mij
![]()
Dan is het goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om de tofheid van jouw bericht!
Kijk, hiermee kan ik het eens zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, het moet óf heel hard gaan onweren, óf gewoon lekker weer, niet van dat druilerige half-half.
En het is ook niet een losse "Hallo" post, ik dacht aan je, Sven.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, hiermee kan ik het eens zijn!
Jawel. Want dit is lekker voetbalweer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, het moet óf heel hard gaan onweren, óf gewoon lekker weer, niet van dat druilerige half-half.
Het bloeden is nu wel gestoptquote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet normaal ook al niet om je lachen, dus dat doe ik nu ook maar niet.Maar wat is er precies aan de hand? Of eigenlijk aan je gezicht? Ligt je hele gezicht open? Hangen de vellen er nog net aan? Bloed je bijna dood?
Wat fideel van je.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is ook niet een losse "Hallo" post, ik dacht aan je, Sven.
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Want dit is lekker voetbalweer.
Ik was druk met slapen tot kwart over twee.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
wat zijn jullie allemaal lui geweest vandaag
ik heb vanmorgen grote schoonmaak gehouden![]()
![]()
[maar dat was ook wel héél hard nodig]
Whehehequote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?
Nee, ik schat jou ook niet in als een voetbaltype.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik ga voetballen?
Oh, het valt dus allemaal wel mee!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef rena het volgende:
[..]
Het bloeden is nu wel gestoptEn gelukkig liggen alleen mijn ellebogen, knieen en vingers open
![]()
![]()
Dus je lacht me niet uit als je de kans krijgtNu volg ik je even niet
![]()
![]()
Eerder balletquote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik schat jou ook niet in als een voetbaltype.
wow wat goed!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
Ik was druk met slapen tot kwart over twee..
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, het valt dus allemaal wel mee!Ik had op zijn minst een gebroken kaak, een uitgevallen oog, drie losgeslagen tanden en een bloedend stompje neus verwacht.
Het was ook best moeilijk, want het was net een sauna in mijn kamer rond 11-en. Maar toen heb ik de balkondeur opengezet en toen ging het wel weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow wat goed!!!!
ik kan dat niet meer, écht uitslapen... terwijl ik er altijd zo goed in was
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ja, ik ben net een stervende zwaan ja.
God dacht:"Waarom haar nog harder straffen! Haar misvormen door een nog hardere val, valt niet eens meer op."quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, het valt dus allemaal wel mee!Ik had op zijn minst een gebroken kaak, een uitgevallen oog, drie losgeslagen tanden en een bloedend stompje neus verwacht.
Nee. Te makkelijk enzo.
Er zaten opeens allemaal naakte mannen en vrouwen rond je bed?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ook best moeilijk, want het was net een sauna in mijn kamer rond 11-en. Maar toen heb ik de balkondeur opengezet en toen ging het wel weer.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
God dacht:"Waarom haar nog harder straffen! Haar misvormen door een nog hardere val, valt niet eens meer op."
Grapje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |