het is je houding Ludo... misschien wil je er verder over praten?
Bijvoorbeeld in de 'Speel hier "de zwakste schakel" met Ludo' topic ( Speel hier "de zwakste schakel" met Ludo )
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 07 december 2001 07:43 schreef Joene het volgende:
Tot Ziens
--------------------------------------------------------------------------------
Ludo's reactie:
dag klootzak, rot maar op, jij bent de zwakste schakel ooit
quote:
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 07:43 schreef Dave het volgende:
[..]Waar is Chazia?
Ludo's reactie:
en jij moet helemaal oprotten, stuk verdriet, jij bent echt zwak
quote:
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 07:44 schreef just me het volgende:
JustMe wil graag spelletje doen met Ludo
Ludo's reactie:
goed, we bellen even met martin rudelsheim, dit is het toppunt, rot maar snel op en laat je lelijke kop hier nooit meer zien
quote:
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 07:46 schreef Dave het volgende:
[..]Wie is er nou zwak. Ludo doet Op Volle Toeren, Chazia de Zwakste Schakel! Tot ziens!
Ludo's reactie
smeerlap, ga met je barbi-poppen spellen en stop ze desnoods in je reet, on-gelovelijke SUKKEL, tot ziens
quote:En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 07:49 schreef dalai het volgende:
mag ik al weg?
Ludo's reactie
Ja Ik snap überhaupt nicht dat je hier ben gekomen, je bent gewoonweg tè lelijk en daarmee ben jij de lelij...zwakste schakel: tot ziens en zak maar in de stront.
Ik ken verder je posting geschiedenis niet, maar na dit te hebben gelezen denk ik 'reageert Ludo altijd zo?'.
If zo, dan vind ik het niet raar dat mensen soms wat lullig naar jou toe reageren....
maar mischien begrijp ik genoemde topic niet helaal ???
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 19-12-2001 13:58]
quote:
Op woensdag 19 december 2001 13:56 schreef Dlocks het volgende:
Even door wat topics van je gebladerd enne... ik denk dat je af en toe wat fel reageert op cynische ofwel grappige opmerkingen van mede fokker.Bijvoorbeeld in de 'Speel hier "de zwakste schakel" met Ludo' topic ( Speel hier "de zwakste schakel" met Ludo )
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
Ik ken verder je posting geschiedenis niet, maar na dit te hebben gelezen denk ik 'reageert Ludo altijd zo?'.
If zo, dan vind ik het niet raar dat mensen soms wat lullig naar jou toe reageren....maar mischien begrijp ik genoemde topic niet helaal ???
nu ook weer, jij valt me direct aan, terwijl je me helemaal niet kent
reageer dan liever niet.
quote:lelijke vent
Op woensdag 19 december 2001 13:59 schreef Kadinsky het volgende:
Ik snap er niks van. Je hebt altijd van die zinnige bijdragen en iedereen draagt je op handen. Waarom dan toch ineens die hang naar een zinvolle en constructieve dialoog? Ik zal in ieder geval nooit vergeten hoe je mij onlangs als nieuwkomer op hartverwarmende wijze hebt verwelkomt.
quote:Ach Ludo...Ludootje....emotiodiertje...je bent zo...zo'n...je bent gewoon zo onwijs lief Ludo...
Op woensdag 19 december 2001 13:44 schreef Ludo het volgende:
Ik word er zo moe van die stomme reacties op mijn posts. Kan iemand me eens duidelijk uitleggen wat het probleem is met mijn posts?
En dan graag met echte dingen zodat we echt kunnen communiceren, elkaar dingen vertellen waarom wel en waarom niet. Misschien snap ik het dan of snapt de ander mij!
quote:Je stelt de vraag:
Ach mevrouw heeft de quote-knop ontdekt. maar zoals je ziet reageer ik alleen maar, die anderen beginnen toch?
Enne... voor de mensen die Ludo wat beter op dit forum kennen, is hij altijd zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 19-12-2001 14:06]
quote:Kijk naar je eigen, valse nicht
Op woensdag 19 december 2001 14:02 schreef Ludo het volgende:[..]
lelijke vent
quote:*stil*
Op woensdag 19 december 2001 14:03 schreef Herald het volgende:[..]
Ach Ludo...Ludootje....emotiodiertje...je bent zo...zo'n...je bent gewoon zo onwijs lief Ludo...
alleen...ben.....jij....
DE ENIGE EIKEL HIER OP FOK DIE DAT ZIET
quote:Gelukkig wel.
Op woensdag 19 december 2001 14:06 schreef Dlocks het volgende:[..]
Enne... voor de mensen die Ludo wat beter op dit forum kennen, is hij altijd zo?
quote:mijn eigen, valse nicht; dat bèn jij!
Op woensdag 19 december 2001 14:06 schreef Kadinsky het volgende:[..]
Kijk naar je eigen, valse nicht
quote:Schatje toch, dat lijkt me te veel eer. Maar laten we gauw weer eens afspreken in de dark room
Op woensdag 19 december 2001 14:11 schreef Ludo het volgende:[..]
mijn eigen, valse nicht; dat bèn jij!
quote:Nee, hij doet alsof ie alsof doet, maar ondertussen...
Op woensdag 19 december 2001 14:12 schreef Dlocks het volgende:
Aha, dus Ludo is eigenlijk in het echie niet echt zo, maar hij doet alsof... dat kan ik dan wel weer waarderen
quote:Schatje toch, dat lijkt me te veel eer. Maar laten we gauw weer eens afspreken in de dark room
Op woensdag 19 december 2001 14:11 schreef Ludo het volgende:[..]
mijn eigen, valse nicht; dat bèn jij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |