quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
"DAt zou kunnen"
"Misschien wel.... "
"Dat laat ik in 't midden."
"Dat laat ik aan jullie..... "
Zwaar irritant ja. Dan liever Advocaat met z'n botte antwoorden![]()
Zwaar irritant ja. Dan liever Advocaat met z'n botte antwoordenquote:"DAt zou kunnen"
"Misschien wel...."
"Dat laat ik in 't midden."
"Dat laat ik aan jullie....."
Jah, precies! Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zwaar irritant ja. Dan liever Advocaat met z'n botte antwoorden![]()
"Die mogelijkheid zit er in..."quote:
"Dat is jouw mening."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:35 schreef OnlineGokker het volgende:
De meeste vragen zijn gewoon dom...
Geef ze dan niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:35 schreef Domenica het volgende:
Wat heeft zo'n persconferentie nou voor zin voor Marco dan?
quote:
Ik denk niet dat Marco dat geregeld heeft,quote:
"Misschien wel."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:42 schreef Steffy het volgende:
Als je hem een knuppel en een berevel geeft is het net een Neanderthaler![]()
''Dat zou zomaar kunnen''quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:42 schreef Steffy het volgende:
Als je hem een knuppel en een berevel geeft is het net een Neanderthaler![]()
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik snap niet wat al die lui toch tegen hem hebben.
Mensen die achterlijke vragen stellen en het raar vinden dat er een achterlijk antwoord terugkomt.
Die persconferentie geeft hij ook echt niet omdat hij dat zo enorm leuk vindt.
Het hele geheimzinnige gezeik van hem komt me de keel uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik snap niet wat al die lui toch tegen hem hebben.
Mensen die achterlijke vragen stellen en het raar vinden dat er een achterlijk antwoord terugkomt.
Die persconferentie geeft hij ook echt niet omdat hij dat zo enorm leuk vindt.
"'Dat is jouw conclusie''quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:48 schreef no3big het volgende:
t maakt mij niet uit wat ie doet of wat ie zegt en ook nie hoe slecht het nederlands elftal ook speelt als we maar winnen en dat gebeurd dus heb niks te klagen..
"Misschien"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |